Az egészségügyi szolgáltatások digitalizációja évek óta zajlik, de az elmúlt néhány évben a mesterséges intelligencia (AI) megjelenése új szintre emelte ezt a folyamatot. A fogászat különösen érzékeny terület, hiszen itt a technológia nem csupán a szakmai...
Az ösztönzők defíinciója
Az internetes marketing világában az ösztönzők egy ajánlathoz hozzáadott jutalmak vagy bónuszok, amelyek célja, hogy a felhasználót egy bizonyos cselekvés végrehajtására ösztönözzenek, mint például egy termék megvásárlására vagy egy email listára való feliratkozásra. Az ösztönzésnek számos formája van: lehet pénzvisszatérítés, egy ingyenes bónusz termék, egy ingyenes konzultáció, stb.
Szinte az összes értékesítési oldalon található néhány extra felsorolt bónusz, amelyek vásárlásra ösztönzik a látogatókat.
A CPA hálózatokon belül gyakran különbséget tesznek az ösztönzött és nem ösztönzött ajánlatok között. Ez azt jelenti, hogy a hirdető megengedi-e, hogy a közvetítők valamilyen ösztönzést használjanak arra, hogy a felhasználókat rávezessék a kívánt cselekvésre. A hirdetők gyakran azért nem engedélyezik az ilyen bónuszok felkínálását, mert sok felhasználó azért adja csak meg a nevét és az email címét, hogy hozzájusson az ingyenes ajándékokhoz, és nem azért, mert valóban érdeklődnek az ajánlat iránt.