Marketing Varázslók - A Marketing Ügynökség 2002-óta

EN
77 Elektronika Kft

A Marketing Varázslat

Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Nem tudod, miért vagy itt? Én tudom. Sőt, azt is tudom, hogyan kerültél ide. Én szerettem volna Veled találkozni, ezért ide hívtalak. Miért? Hogy együtt megváltoztassuk azt, amit eddig a marketingről gondoltál, tapasztaltál. Azért vagy itt, hogy egy olyan marketing startégiád legyen, mely szintén hozzád varázsolja az ügyfeleket. Úgy jelennek majd meg az ajtódban, mint ahogyan Te ide kerültél hozzám. Mielőtt elmondom, hogyan varázsoltalak ide, kell egy pár szót mondanom magamról, magunkról. Az igazi varázslók csak akkor és annak mutatják meg magukat, akinek szeretnék, és csak akkor, amikor eljött az idő. Most a Mi időnk jött el. 
 

Marketing Varázslók - A Marketing Ügynökség 2002-óta

Szeretnéd megtudni, hogyan varázsolunk, hogyan tudtuk elérni, hogy most itt légy? Szeretnéd Te is, ha egy ilyen hatékony marketing stratégiája lenne cégednek? Töltsd ki ezt a formot, visszahívlak, beszéljünk! 

 

A marketing varázslók

Ezt a varázslatot már több, mint 500 ügyfélnél elvégeztem az elmúlt 20+ évben, mióta marketing tanácsadó vagyok.  Igen, így kezdődött a varázsló élet: multinacionális nagyvállalatok marketing tanácsadója, majd később munkatársaimmal marketing ügynöksége lettünk. Amikor nem bírtam már egyedül, körül vettem magam fiatal, agilis varázsló tanoncokkal, így ma egy komplett marketing ügynökség várt itt rád: grafikusok, programozók, SEO szakemberek, PPC guruk, marketing szövegírók és közösségi média nagymesterek. Ma már velük együtt varázsolok, ötvözzük az én évtizedes tapasztalatomat az ő fiatalos lendületükkel és látásmódjukkal. Tökéletes kombó, nem? Átéltük marketingesként a 2008-as válságot, előtte és utána a fellendüléseket, amikor dübörgött a gazdaság, a járványhelyzetet, megannyi Google és Facebook algoritmus váltást, egyszóval tudjuk kezelni a krízishelyzeteket, be tudjuk őket forgatni egy nagy lenületű növekedésbe. Mindezt a marketing erejével.  Most is tudjuk , mi kell a Te cégednek ahhoz, hogy nem csak túlélje, de megerősödve jusson ki a válságból! 

 

Mond el, hogyan működik most nálatok a marketing, mi a probléma, és mire vágytok! Töltsd ki ezt a formot, visszahívlak! 

 

Na de lássuk, hogyan is kerültél ide! 

Mi a varázslat lényege? Sok elemből áll, mindet nem mondhatom el, hiszen minden lépésemet követi a konkurencia. De két dolgot elárulhatok! Az egyik varázsszó a keresőoptimalizálás. Azaz Te is azért vagy itt, mert beírtál valamit a Google-be, és a mi weboldalunk jött az előre vagy az elsők között a találati listán. Marketing, keresőoptimalizálás, vagy sorolhatnám még azokat a marketinggel kapcsolatos kifejezéseket, melyekre elsők vagyunk a Googleben. Szinte mindenre. Mindenre, amire akarunk, amire kell.  Szezonálisan változik, de van, hogy 80-90-000 ember látogatja ezt a honlapot. Szerintem ez Magyarország legolvasottabb marketing blogja. Szeretnéd ezt Te is céged weboldalán? Töltsd ki ezt a formot, visszahívlak, átbeszéljük, hogyan lehetséges ez nálatok is! 

 

Az öreg varázsló tapasztalata

De persze, nem elég a sok látogató, abból vevőt, ajánlatkérőt, bejelentkezőt kell varázsolni. Kétségtelenül vannak páran még Magyarországon, akik értenek a keresőoptimalizáláshoz, de annyi problémát és annyi arra adott megoldást, mint én, még kevesen láttak. 1998-óta foglalkozom marketinggel. Rengeteg iparág rengeteg egyszerű és különleges csoda, melyet láttam, tanultam másoktól vagy saját tapasztalatomból. Sok fiatal titán nőtt ki mellettem, akik aztán másfele mentek el, de én ma is itt vagyok. Azért, hogy Te meg én együtt varázsoljunk cégednek valamit, ami a konkurenciának eszébe sem juthat. 

 

Kattints IDE, töltsd ki ezt a formot, visszahívlak, beszéljünk! 

    
 

Gyakori kérdések

Kik azok a Marketing Varázslók?

A Marketing Varázslók a Marketing Professzorok marketing ügynökség munkatársai.

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!