Online marketing stratégia megalkotása és a különböző marketing stratégiák vizsgálata, keresőoptimalizálás, PPC kampányok, Közösségi média marketing.

EN
Prestige Memoriae Liget Royal Hévíz Callas Cafe Callas House Duna Relax Bükkös Hotel Pastel Guest House Regia Hotel Vinifera Hotel Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 Referencia #34 Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 77 Elektronika Kft Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60 Referencia #61 Referencia #62 Referencia #63 Referencia #64 Referencia #65 Referencia #66 Referencia #67 Referencia #68 Referencia #69 Referencia #70

Marketing stratégia

PR cikkek hatékonysága

2015/04/28 - Csonka Nikoletta

A tartalommarketing vs PR cikkek – hogyan, és miért érdemes ezeket használni?

A PR cikkek csak nemrég törtek be a piacra, és kezdték meg térhódításukat. De mi is a különbség pontosan a már jól ismert – és unalomig ismételt –...
Elgondolkodtató hirdetések és reklámok

2015/04/24 -

Figyelemfelkeltő reklámok, amelyek igazán elgondolkodtatnak

Napjainkban sajnos több olyan hirdetésnek is meg kellett jelennie, amely az embereket egy kicsit felrázza, gondolkodásra ösztönzi. Ezek nem vidám képek, de a kreativitás itt sem marad el: egy...
Kreatív hirdetések, látványos reklámok

2015/04/24 - Csonka Nikoletta

Látványos, 3D-s reklámok, amelyekre biztosan emlékezni fogsz!

A vicces reklámok egyik verziója, mikor a cég olyan látványos reklámokat telepít akár a városba akár épületekbe, amelyen nem csupán egy képet...
A konverzió számának növekedéséhez az elemzésen, konverziómérésen át vezet az út

2015/04/13 - Csonka Nikoletta

A konverziós arány optimalizálása – avagy hogyan mérd marketing eszközeid eredményességét?

A konverzió sokkal fontosabb, mint a forgalom! Gondolom, ezzel most nem mondtam nagy újdonságot neked…. Mégis, gondolom azért Te is örülsz mikor a nézettséged 200-ről 1500-ra, vagy...
Marketing, mely mosolyt csal az arcodra

2014/12/04 - Máté Balázs, marketing tanácsadó

Marketing, mely mosolyt csal az arcodra

Egy igazán pompás és hangulatos karácsonyi reklám az EDEKA-tól! Egy karácsonyi reklámnak nem kell feltétlenül csöpögősnek lennie, az EDEKA marketingesei a sablonokat is...
Úgy érzed, nem éred el reklámjaiddal a vevőket? Nem olyan hatékony már egyik marketing eszköz sem, mint régen? Mintha a vevők nem is látnák meg, amit mondani akarsz nekik? A megoldás kulcsa a tartalommarketing!

2014/11/25 - Máté Balázs, marketing tanácsadó

Vevőfogó szövegek - a mindent vivő tartalommarketing

Úgy érzed, nem éred el reklámjaiddal a vevőket? Nem olyan hatékony már egyik marketing eszköz sem, mint régen? Mintha a vevők nem is látnák meg, amit mondani akarsz nekik? A megoldás...
A siker titka a stratégiában való gondolkodás. A marketingben is. De mi is az a stratégia?

2014/10/21 - Máté Balázs és Simon Roland, marketing tanácsadó

A siker titka a stratégiában való gondolkodás. A marketingben is. De mi is az a stratégia?

Manapság, mindenki stratégiákat gyárt, pontosabban próbál stratégiákat gyártani. Némelyek mindent stratégiának neveznek, azt is, ami nem az. Sokan azért, hogy az adott...
Miért érdemes külsős marketing tanácsadót alkalmaznod?

2014/04/16 - Máté Balázs és Szóró Ákos, online marketing tanácsadó

Miért érdemes külsős marketing tanácsadót alkalmaznod?

Egy sikeres vállalkozás alapköve a megfelelő marketing, ez nem is kérdés. Sokan nem megfelelő módszereket használnak, ami sokszor a cég sikerébe kerülhet. Az üzlet sikere tehát...
Marketing stratégia

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Kérje ajánlatunkat!