Online marketing stratégia megalkotása és a különböző marketing stratégiák vizsgálata, keresőoptimalizálás, PPC kampányok, Közösségi média marketing.

EN
Prestige Memoriae Liget Royal Hévíz Callas Cafe Callas House Duna Relax Bükkös Hotel Pastel Guest House Regia Hotel Vinifera Hotel Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 Referencia #34 Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 77 Elektronika Kft Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60 Referencia #61 Referencia #62 Referencia #63 Referencia #64 Referencia #65 Referencia #66 Referencia #67 Referencia #68 Referencia #69 Referencia #70

Marketing stratégia

Céged van és hatékony marketing eszközt keresel? Megmondjuk, minek NINCS és minek VAN értelme!

2017/04/09 - Máté Balázs és Csonka Nikoletta marketing tanácsadó

Hatékony marketing eszközt keresel? Megmondjuk, minek NINCS és minek VAN értelme 2017-ben!

Keresőoptimalizálás? Facebook? AdWords hirdetés? Tartalommarketing? Közösségi média marketing? Ezekre egyikre se kérj ajánlatot, nincs értelme! Miért?  
2017-ben már nem elég a kifogástalan vendéglátás és a jó étel a sikerhez, az élvonal már elhúzott, tudd meg te is, melyek a legfrissebb étterem marketing trendek!

2017/04/08 - Máté Balázs és Erdélyi Gábor marketing tanácsadó

Mire figyelj oda, ha éttermed van – Éttermi marketing trendek

Manpság már nem elég a kifogástalan vendéglátás és a jó étel a sikerhez, az élvonal már elhúzott, tudd meg te is, melyek a legfrissebb étterem marketing...
Marketing tanácsadó, Máté Balázs blogja

2017/03/19 - M, marketing tanácsadó

Az Adidas bedobta az első marék földet a TV és rádió reklámok sírjába – a cég az online marketing felé fordul!

Mi, online marketing tanácsadók sokat hangoztatjuk, a TV és rádió hirdetések kora lejárt. Remélem azonban, amikor egy olyan világcég, mint az Adidas hoz stratégiai döntést...
Super bowl: népszerű a reklámozók körében

2017/02/06 - tp

A 2017-es év legjobb Super Bowl reklámjai

Miért is éri meg reklámokat készíteni? A Super bowl Amerika harmadik legnagyobb ünnepe a karácsony és a hálaadás mellett. A tenger túli kultúra és...
2019 Start! Tippek a sikeres online marketing stratégiához!

2017/01/02 - Tóth Beáta

2019 Start! Tippek a sikeres online marketing stratégiához!

Mi az online marketing stratégia?   A globális marketing stratégia meghatározza a vállalkozás helyét, szerepét és célját az üzleti életben.  Az online...
Perszonalizált tartalommarketing kommunikáció: kulcs a sikerhez.

2016/12/30 - Tóth Beáta

Perszonalizált tartalommarketing kommunikáció: kulcs a sikerhez.

A tartalommarketing az online marketing vesszőparipája lett az elmúlt években, napról napra születnek új blog bejegyezések, cikkek kialakítva ezzel egy átláthatatlan digitális...
Mi a köze egymáshoz a Coca Colának, és a Mikulásnak? Most megtudhatod!

2016/12/19 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

Mi a köze egymáshoz a Coca-Colának, és a Mikulásnak? Most megtudhatod!

Ha december, akkor Mikulás, és ha Mikulás, akkor Coca Cola. A legendás figura alakja ugyanis mára már szinte egybeforrt az üdítőgyártó vállalat nevével és...
Tartalommarketing trendek 2017

2016/11/11 -

Tartalommarketing trendek 2017

Már csak néhány hónap választ el minket egy újabb, vélhetően nem eseménytelenül eltelő évtől. Már most érdemes felkészülni azokra a változásokra amik...
Marketing stratégia

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Kérje ajánlatunkat!