Hirdetés átkattintás

Hirdetés átkattintás

A hirdetés átkattintás definíciója

Amikor valaki egy hirdetésre kattint. Ez a mérőszám nem feltétlenül képes megmutatni egy hirdetés hatékonyságát, hiszen az adott hirdetés egy olyan weboldalon is lehet, amely csupán minimális forgalommal rendelkezik. Éppen ezért a 100 hirdetés átkattintás nem számít túl informatív adatnak, ha nem tudod mellé, hogy hány ember látta valójában összesen a hirdetésedet.

Hirdetés átkattintás

 

Ettől függetlenül hasznos érték, ha össze tudod hasonlítani az adott oldalon elhelyezett más hirdetések átkattintásaival. Ebből megtudhatod, hogy melyek teljesítenek a legjobban ezek közül.

Az hirdetésekre való kattintásokat sokkal inkább érdemes a hirdetések megjelenítésének számával összehasonlítani.

Gyakori kérdések

Kiemelt területeink