A fogászati marketing az utóbbi években a digitális technológia egyik legnagyobb nyertesévé vált. Ami korábban pusztán egy weboldalt és néhány hirdetést jelentett, ma már komplex, adatvezérelt rendszer, amely a páciensút minden pontját lefedi. A következő...
A hirdetés átkattintás definíciója
Amikor valaki egy hirdetésre kattint. Ez a mérőszám nem feltétlenül képes megmutatni egy hirdetés hatékonyságát, hiszen az adott hirdetés egy olyan weboldalon is lehet, amely csupán minimális forgalommal rendelkezik. Éppen ezért a 100 hirdetés átkattintás nem számít túl informatív adatnak, ha nem tudod mellé, hogy hány ember látta valójában összesen a hirdetésedet.
A hirdetés átkattintás definíciója
Amikor valaki egy hirdetésre kattint. Ez a mérőszám nem feltétlenül képes megmutatni egy hirdetés hatékonyságát, hiszen az adott hirdetés egy olyan weboldalon is lehet, amely csupán minimális forgalommal rendelkezik. Éppen ezért a 100 hirdetés átkattintás nem számít túl informatív adatnak, ha nem tudod mellé, hogy hány ember látta valójában összesen a hirdetésedet.
Ettől függetlenül hasznos érték, ha össze tudod hasonlítani az adott oldalon elhelyezett más hirdetések átkattintásaival. Ebből megtudhatod, hogy melyek teljesítenek a legjobban ezek közül.
Az hirdetésekre való kattintásokat sokkal inkább érdemes a hirdetések megjelenítésének számával összehasonlítani.