Új vásárlók szerzése: így vonzhatsz több vásárlót webshopodba!

EN
Prestige Memoriae Liget Royal Hévíz Callas Cafe Callas House Duna Relax Bükkös Hotel Pastel Guest House Regia Hotel Vinifera Hotel Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 Referencia #34 Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 77 Elektronika Kft Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60 Referencia #61 Referencia #62 Referencia #63 Referencia #64 Referencia #65 Referencia #66 Referencia #67 Referencia #68 Referencia #69 Referencia #70

Így vonzhatsz új vásárlókat webhelyedre

Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

Minden valamirevaló modern cégnek szüksége van egy online jelenlétre. Egy saját webhely például nem csak egy teljesen új közönséges segít elérni, hanem lehetőséget ad arra, is, hogy megkülönböztethesd saját márkádat versenytársaidétól.

webshop vásárlók szerzése

Akár most tervezel új webhelyet beindítani, akár egy meglévőt szeretnél felújítani, a cél minden bizonnyal az, hogy még több vásárló látogatót vonzz rá. Az alábbi néhány tipp pontosan ebben segít majd!

 

Ügyelj a designra

A design webhelyed egyik legfontosabb jellemzője. Egy jól elrendezett, könnyedén navigálható online üzlet professzionális, megbízható fényben tűnteti fel márkádat a látogatók előtt. Ez mindenképpen olyasmi, amibe megéri befektetni.


Szintén a profizmusról árulkodnak az igényes termékleírások, amelyek a keresőoptimalizálásban is sokat segíthetnek, ha elhelyezel bennük néhány releváns kulcsszót is (persze csak természetes fogalmazással).
A termékekről készített képek szintén számítanak, hiszen a látogatókra ezeken keresztül tehetsz első benyomást kínálatodról. Igyekezz minden termékről legalább 2-3 képet készíteni, akár különböző szögekből is, ha ez indokolt.


Végül, de nem utolsó sorban említenénk a domain nevét is a design kapcsán. Ezt persze akkor a legegyszerűbb kiválasztani, a webhely elkészítése még nem fejeződött be. A lényeg, hogy domain neved egyezzen céged nevével, hiszen ez is megerősíti látogatóidban a tudatot, hogy jó helyen járnak webhelyeden.

 

Ne hagyd figyelmen kívül a közösségi médiát

A Facebook az Instagram, a Twitter és más közösségi platformok mind számos lehetőséget kínálnak márkád számára, hogy új vevőket irányíthass online üzletedbe. Minden közösségi profilodon helyezz el egy kiemelt, mindig jól látható hivatkozást webhelyedre. Mindemellett használd a LinkedInt is a kapcsolatépítésre (személyes és céges szinten is).


A legfontosabb, hogy bármelyik platformot is tervezed használni, ne egy személyes, hanem egy céges, üzleti jellegű profilt készíts márkád számára (a Facebookon ezeket például oldalaknak nevezik). Ezek a profilok további kommunikációs lehetőségeket biztosítanak majd céged és ügyfeleid között.


A közösségi médián keresztül rendszeresen hasznos, fontos információkat oszthatsz meg követőiddel, és egy összességében közvetlenebb, személyesebb kapcsolatot építhetsz ki velük. Az Instagram felhasználók többsége legalább egy márkát követ a platformon, tehát egyértelmű, hogy sokan nyitottak az efféle kommunikációra.


A közösségi média továbbá segít még többet megtudni ügyfeleidről. Minden nagyobb platform különféle analitikai eszközöket kínál (pl. Facebook Elemzések), amelyeken keresztül többet tudhatsz meg követőid viselkedéséről, érdeklődési köreiről, demográfiai adatairól és így tovább, hogy releváns, értékes tartalmakat készíthess nekik, és akkor szólíthasd meg őket, amikor a legaktívabbak a platfomon.
Apropó tartalmak – ha webáruházadnak van egy blogja is, akkor annak bejegyzéseit is megoszthatod ezeken a platformokon egy link formájában, hiszen tartalmaid bizonyára követőidet is érdeklik majd.

 

Népszerűsítsd cégedet mindenhol

Minél több embernek beszélsz cégedről, annál többen tudnak majd róla. Mesélj márkádról ismerőseidnek, családtagjaidnak, és mindenki másnak, aki érdeklődik és szívesen támogatna, még ha csak szájhagyomány útján is.


Lépj be releváns (főleg helyi) csoportokba és említsd meg szoláltatásaidat egy hasznos hozzászólásban. Próbálj ne túl rámenős lenni, hiszen a legtöbb csoport nem kedveli a közvetlen önreklámot.
A Facebook és sok más platform továbbá fejlett hirdetési eszközöket is kínálnak, amelyek fizetősek ugyan, de segítenek rövid időn belül új érdeklődőket szerezni márkád számára. Ismerkedj meg ezekkel azokon a platformokon, amelyeken jelen vagy, és kísérletezz a különböző hirdetéstípusokkal, hogy kiderítsd, melyekre reagálnak legpozitívabban célközönségeid.


Ha pedig helyi jellegű céged van, akkor mindenképpen regisztrálj egy adatlapot neki a Google Cégprofilon (amit sokáig Google Cégem néven ismerhettél). Ha szeretnél megjelenni a felhasználók helyi keresésire, és befolyásolni, hogy mi is jelenik meg cégedről, akkor ez a lépés elengedhetetlen!
 

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!