Mi is az a Google Plus?? A Google Plus +1 gombjának előnyei keresőoptimalizálás szempontjából. A Google Plus lehetőségei.

EN
77 Elektronika Kft

Google Plus


Push értesítések

ÉRTESÜLJ ELSŐKÉNT,

IRATKOZZ FEL ÉRTESÍTÉSEINKRE


A Google Plus definíciója

A Google közösségi oldala volt, mely nem titkoltan a Facebook vetélytársaként indult. A felhasználók saját Gmail fiókjukkal léphetnek be az oldalra. A Facebookhoz hasonlóan itt is saját profil áll rendelkezésre, melyen tartalmakat oszthatnak meg egymással a felhasználók. A Google Plus érkezését rengetegen várták, nagy hírverést csaptak neki. Eleinte csak páran tudtak regisztrálni, így mindenki regisztrálni szeretett volna. Ám amint elindult hivatalosan is az oldal, nem érte el a várt sikereket. A Google Plus a közösségi oldal szerep mellett a keresőoptimalizálás egyik eszköze is volt.

A Google Plus 2019. április 2-án szűnt meg a személyes, fogyasztói fiókok számára, mára pedig már a Google Workspace felhasználói számára sem érhető el.

 

A Google Plus lehetőségei

A regisztrációhoz csupán Gmail fiókkal kellett rendelkezni, amit egy kattintással lehetett csatlakoztatni a Google Plushoz. Kontaktlistánk alapján máris ismerősöket találhattunk, akiket körökbe rendezhettünk (barátok, család, munkatársak, stb.) Az eddigi közösségi hálózatokban még nem láthattunk hasonló funkciót (a Facebookon már azóta létezik). A felhasználók körök segítségével tudták meghatározni, hogy egyes adatokat, tartalmakat mely ismerőseikkel osztanának meg.

 

A Google vetélytársa, a Facebook Like gombjának mintájára létrehozta a +1 gombot, amellyel jelezni lehetett, hogy egy bejegyzés tetszett-e. Ezen kívül a Google keresési találatok, reklámok, és weboldalak is +1-ezhetőekké váltak. Ennek a funkciónak volt nagy szerepe a keresőoptimalizálás területén, de mára ezek sem jelennek meg a találatok mellett.

A Google Plus ezeken kívül integrálta számos más Google alkalmazás lehetőségeit, mint a Picasa, Google Maps, a Gmail csevegés opcióját, stb.

 

A Google Plus +1 gombjának előnyei keresőoptimalizálás szempontjából

Mivel a Google a leghasználtabb kereső világszerte, a +1 funkció nagy szerepet játszott a weboldalak keresőoptimalizálásakor. Kereséskor a Google az olyan oldalakat helyezhette előrébb a találati listában, melyeket többen is +1-eztek.




Gyakori kérdések


Mi az a Google Plus?

Egykor a Google saját közösségi hálózata volt, hogy felvehesse a versenyt a Facebookkal. A szolgáltatás néhány évig működött csupán, mielőtt a Google végleg megszüntette érdeklődés hiánya miatt.


Mire volt jó a Google Plus?

Akárcsak más közösségi hálózatok, a Google Plus is lehetővé tette a tartalmak megosztását. Marketing szempontból nem igazán kínált többet a Facebooknál – a felhasználók követhették kedvenc márkáikat, és megtekinthették megosztott tartalmaikat.


Mit csinált a Google Plus gomb?

A Google Pluszhoz a Google elkészítette a +1 gombot is (ami lényegében a Kedvelés alternatívája volt). Minél több felhasználó „plusz egyezett” egy cikket, a Google annál magasabbra emelte azt a keresőtalálatok között.


SEO, keresőoptimalizálás SMM

Ajánlatkérés

Több vásárlót szeretnél? Több vendéget szeretnél? Több ügyfelet szeretnél? Hatékonyabb marketinget szeretnél? Megalkotjuk tökéletes marketing stratégiádat, 2022.05.31-ig történő megrendelés esetén ennek díját elengedjük*.

*egy éves megrendelés esetén


Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!