Komplex útmutató cégvezetőknek a 2026-os marketing trendekről, melyek a kisvállalatok hatékonyan alkalmazhatnak. Részletes feladat és teendő lista....
A garancia definíciója
A garancia, azaz a jótállás azt jelenti, hogy egy terméket/szolgáltatást eladó fél köteles azt a termékleírásban foglaltaknak megfelelően szállítani/szolgáltatni. A vásárlónak jogában áll minden termékben fellépő hiba esetén költségmentes javítást, cserét, vagy pénzvisszatérítést igényelnie.
A garancia definíciója
A garancia, azaz a jótállás azt jelenti, hogy egy terméket/szolgáltatást eladó fél köteles azt a termékleírásban foglaltaknak megfelelően szállítani/szolgáltatni. A vásárlónak jogában áll minden termékben fellépő hiba esetén költségmentes javítást, cserét, vagy pénzvisszatérítést igényelnie.
Garancia az internet világában
Ez a fajta internetes garancia nem feltétlenül egy jogi előírás, hanem mindinkább az internetes vásárlás jellege miatt szükséges. A vásárlónak az interneten nincs lehetősége kipróbálnia és ellenőriznie a terméket a vásárlást megelőzően, mint ahogy azt egy kereskedésben tehetné. A legtöbb esetben csupán képeket és videókat tekinthet meg a termékről, de nem próbálhatja ki azt, nem veheti a kezébe, stb. Ezért a szükséges pénzvisszafizetési garancia, amely biztosítja, hogy vásárlása nem lesz pénzkidobás.
Az eladó ilyenkor egy különleges helyzetben van, különösen ha termékei online kerülnek szállításra. Ha az ember például egy fűnyírót vásárol, akkor köteles azt visszaszolgáltatni, amennyiben szeretné visszakapni az árát. Egy digitális terméket (például egy számítógépes programot) azonban nem lehet „visszaküldeni”, így elméletileg a felhasználó megtarthatná azt, a pénz visszatérítése után is.