A klasszikus értelemben a marketing értéket teremt és cserét ösztönöz. 2025-ben ez kiegészül a folyamatos tanulással és azonnali reakcióval a digitális csatornákon. A „State of Marketing 2025” (HubSpot) adatai alapján a siker lényege ma az ügyfélút teljes...
A forgalomcsere definíciója
Az online forgalom cseréje, amelyben a két fél ellátogat egymás webhelyére.
A forgalomcsere definíciója
Az online forgalom cseréje, amelyben a két fél ellátogat egymás webhelyére.
Bizonyos forgalomcsere oldalak lehetővé teszik az így gyűjtött creditek eladását vagy pénzre való beváltását
Az ilyesfajta rendszerek általában kisebb cégek tulajdonosai számára lehetnek hasznosak, akik nem szeretnének túl sok (vagy egyáltalán) pénzt fordítani a hirdetésekre. Persze az így beérkező forgalom minősége annyira minimális, amennyire csak lehet, hiszen a látogatók nem érdeklődnek a webhely tartalma iránt, csupán a creditek begyűjtése a céljuk.
A forgalomcsere ugyan nem költséges pénz tekintetében, de a befektetett idő szempontjából már annál inkább. A minimális eredmények miatt általában nem éri meg vesződni velük.