Az egészségügyi szolgáltatások digitalizációja évek óta zajlik, de az elmúlt néhány évben a mesterséges intelligencia (AI) megjelenése új szintre emelte ezt a folyamatot. A fogászat különösen érzékeny terület, hiszen itt a technológia nem csupán a szakmai...
 
			
				A fizetett belefoglalás definíciója
				A fizetett belefoglalás egy keresőmarketing módszer, amelynek lényege, hogy a webmesterek fizetnek egy keresőmotornak, hogy tartalmaik garantáltan megjelenhessenek a keresőtalálatok között.
			
A fizetett belefoglalás definíciója
A fizetett belefoglalás egy keresőmarketing módszer, amelynek lényege, hogy a webmesterek fizetnek egy keresőmotornak, hogy tartalmaik garantáltan megjelenhessenek a keresőtalálatok között.
Az összegért cserébe továbbá a keresőmotor általában biztosítja azt is, hogy:
- indexeli a webhely oldalait,
- gyakrabban feltérképezi a webhelyet,
- a webmester további információkat adhat meg tartalmairól a keresőmotor számára.
 
A fizetett belefoglalás támogatói és ellenőzi
A fizetett belefoglalásnak vannak támogatói és ellenőzi is. A Yahoo például azzal érvel a módszer mellett, hogy a fizetett belefoglalásnak köszönhetően indexelhetőbbé válnak az egyébként nehezen elérhető oldalak is.
Ezzel szemben persze vannak olyanok is, akik szerint a fizetett belefoglalás unfair előnyt kínál a fizető webhelyeknek, és ez ronthatja a találatok minőségét és relevanciáját.
A Yahoo, és a fizetett belefoglalás más támogatói szerint a pénzösszeg nem befolyásolja a tartalmak rangsorolását, azonban már az is hatással lehet a találatok megjelenítésére, hogy bekerülnek közéjük a fizetetten indexelt tartalmak is.
A Yahoo fel is vállalja webhelyén, hogy egyes keresőtalálatok fizetettek lehetnek, azonban ezeknél nincs feltüntetve, hogy fizetettek lennének. A Google szintén megjelenít fizetett tartalmakat a találatai között (egész pontosan azok felett), azonban ezeket egyértelműen megjelöli hirdetésként.
 
			 
	 
					 
					 
					 
					 
					 
					 
					 
					 
					 
					 
					