Feliratkozó
A feliratkozók definíciója
A feliratkozó egy olyan személy, aki önkéntesen adott engedélyt arra, hogy felkerüljön egy internetes email listára. Ez az engedélyezés általában a kapcsolati információk megadásával történik egy digitális űrlapon keresztül. Ezzel a feliratkozó felhasználó elfogadja, hogy emaileket kap a marketingestől anélkül, hogy spamnek tekintené azt, és jelentené a küldőt érte.
Miért fontosak a marketingesek számára a feliratkozók?
Egy olyan marketinges számára, aki szeretné kihasználni az email marketing által biztosított lehetőségeket, és szeretne pozitív kapcsolatot kiépíteni és fenntartani feliratkozóival, az email lista az egyik legfontosabb marketing eszköz. Egy nem éppen új mondás szerint „a pénz a listában van”, ami azt jelenti, hogy egy marketinges képes pénzt keresni néhány értékesítési levél kiküldésével feliratkozói számára. Ezek az értékesítési levelek szólhatnak egy termékről, de az ilyen listákat a partnerhivatkozások terjesztésére is fel lehet használni. Minél nagyobb a lista, annál több profitot lehet termelni vele.
Gyakori kérdések
Ki az a feliratkozó?
Az online marketingben a feliratkozó egy olyan személy, aki engedélyt adott egy cégnek, hogy az marketinganyagokat küldhessen neki, általában marketing emailek, vagy hírlevelek formájában. A feliratkozók tehát a cégek email listáira iratkoznak fel.
Miért fontosak a feliratkozók?
Azok, akik önként iratkoznak fel egy email listára, általában komolyabb érdeklődést mutatnak egy márka kínálata iránt. A márkának így lehetősége nyílik közvetlen üzeneteket küldeni az érdeklődő feliratkozóknak, akik jó eséllyel konvertálnak is majd néhány meggyőző email után.