Az egészségügyi szolgáltatások digitalizációja évek óta zajlik, de az elmúlt néhány évben a mesterséges intelligencia (AI) megjelenése új szintre emelte ezt a folyamatot. A fogászat különösen érzékeny terület, hiszen itt a technológia nem csupán a szakmai...
A felhasználói tartalom definíciója
Egy elszánt követőbázissal (vagy ügyfelekkel) rendelkező márka akár ezeket a követőket is bevonhatja a tartalomkészítésbe. Ezek a tartalmak a felhasználók által készített egyedi, eredeti tartalmak egy bizonyos cég számára. Az ilyen tartalmakat az esetek többségében közösségi médián vagy közvetlenül a márka weboldalán osztják meg a felhasználók. Kiváló eszközei a közösségi kapcsolatfelvétel ösztönzésének és a márkaportfólió ingyenes bővítésének.
A felhasználói tartalom definíciója
Egy elszánt követőbázissal (vagy ügyfelekkel) rendelkező márka akár ezeket a követőket is bevonhatja a tartalomkészítésbe. Ezek a tartalmak a felhasználók által készített egyedi, eredeti tartalmak egy bizonyos cég számára. Az ilyen tartalmakat az esetek többségében közösségi médián vagy közvetlenül a márka weboldalán osztják meg a felhasználók. Kiváló eszközei a közösségi kapcsolatfelvétel ösztönzésének és a márkaportfólió ingyenes bővítésének.