Facebook oldal adminisztrálás és kezelés hatékonyan avagy 10 tipp a Facebook oldalad adminisztrálásához.

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
logo_1 logo_2 logo_3 logo_4 logo_5 logo_6 logo_7 logo_8 logo_9 logo_10 logo_11 logo_12 logo_13 logo_14 logo_15 logo_16 logo_17 logo_18 logo_19 logo_20 logo_21 logo_22 logo_23 logo_24 logo_25 logo_26 logo_27 logo_28 logo_29 logo_30 logo_31 logo_32 logo_33 logo_34 logo_35 logo_36 logo_37 logo_38 logo_39 logo_40 logo_41 logo_42 logo_43 logo_44 logo_45 logo_46 logo_47 logo_48 logo_49 logo_50 logo_51
logo_1 logo_2 logo_3 logo_4 logo_5 logo_6 logo_7 logo_8 logo_9 logo_10 logo_11 logo_12 logo_13 logo_14 logo_15 logo_16 logo_17 logo_18 logo_19 logo_20 logo_21 logo_22 logo_23 logo_24 logo_25 logo_26 logo_27 logo_28 logo_29 logo_30 logo_31 logo_32 logo_33 logo_34 logo_35 logo_36 logo_37 logo_38 logo_39 logo_40 logo_41 logo_42 logo_43 logo_44 logo_45 logo_46 logo_47 logo_48 logo_49 logo_50 logo_51
Főoldal > 10 tipp a sikeres Facebook oldalhoz!

10 tipp a sikeres Facebook oldalhoz!


2012/11/05

Ha Facebook oldaladon szeretnéd a rajongóidat megtartani, szórakoztatni, és figyelmüket fenntartani, akkor íme néhány megszívlelendő tanács:

Facebook oldal

 

Ne légy tolakodó

 

A közösségi média marketing a kapcsolatépítésről és a kommunikációról szól, nem pedig a kemény és agresszív eladásról. Ne nyomd a termékeidet túl erősen, nem ezért vannak az emberek a közösségi médiában. A közösségi médiában lehetőséged van finoman megismertetni termékedet a célközönséggel, és webáruházad, üzleted, vagy weboldalad felé irányítani őket. 
 

Soha ne kérj lájkokat!

 
Egy rosszabb van az erőszakos eladási próbálkozásoknál, a Like kéregetés. Ne akarj nyomást gyakorolni az emberekre, hogy olyat kelljen tenniük amit nem szeretnének, ráadásul még  közvetlenül értéket sem adsz nekik. A közösségi médiában megteremtheted annak a lehetőségét hogy rajongóid önként kapcsolatba lépjenek veled. A like-ra való kényszerítés nagy hiba az eladáshoz vezető úton. 
 

Ne posztolj irreleváns tartalmakat

 
Amikor közzé akarsz tenni valamit, mindig gondolkodj el azon, van-e köze ennek márkádhoz, termékedhez, szolgáltatásodhoz. Ha a válasz egyértelmű nem, akkor felejtsd el a posztot. Mindig találj kapcsolódási pontot a vicces, posztolásra méltó tartalmak és oldalad témája között. 
 

Ne legyél túl vicces

 
A közösségi média egyik jellemzője, hogy az embereket szórakoztatják a tartalmak, légy hát Te is szórakoztató, de soha sem túl vicces. Mit fognak cégedről mondani ha patakokban csak a poénokat ontja?
 

Ne próbálj meg vicceskedni

 
Könnyű ezt a hibát elkövetni, ugyanakkor könnyű lehet elkerülni is. Ha találsz valami vicceset ami a márkádhoz kapcsolódik, az nagyszerű, de ne erőltesd. Ha azon kapod magad, hogy azon gondolkozol hogyan tudnád azt a bizonyos tartalmat viccessé varázsolni akkor semmiképpen se posztold ki, mert ordítani fog róla az erőlködés és a kétségbeesett próbálkozás.
 

Ne legyél túl komoly

 
A megosztható tartalom az egyik legfontosabb elem a közösségi marketingnek. Az emberek általában azokat a tartalmakat osztják meg, amelyek érdekesek, viccesek, de soha sem túl komolyak. Ne tűnj állandóan komolynak, mert az közel áll az unalmashoz, és az emberek nem kíváncsiak unalmas témákra.
 

Ne említs politikát és vallást

 
Ennek egyértelműnek kellene lennie, de a márkák időről időre megszegik ezt a szabályt. Az ilyen típusú állásfoglalás sokkal több ügyfelet ijeszthet el, mint amennyit meg tudsz nyerni.
 

Ne felejts el linket megosztani

 
Minden tartalomnak vezetnie kell valahova. Legyen weboldaladnak céloldalai, mérd az átkattintást. Tartalmaidat ne hagyd elveszni. Megosztott tartalmaidnak legyenek céljai!
 

Ne hagyd figyelmen kívül a kérdéseket

 
A Facebook nem helyettesítit az ügyfélszolgálatot. Az ügyfelek ezzel nincsennek tisztában, ezért választ várnak a kérdéseikre. Még ha csak annyir írsz nekik, hogy továbbítottad a kérdést és az adatait az ügyfélszolgálatnak már azzal is megnyugtattad afelől, hogy érdekel a problémája. 
 

Soha ne hagyd abba!

 
A legfontosabb ezen a listán. Ha az emberek csatlakoztak hozzád, tartalmaidat érdekesnek és értékesnek találták, kialakult bennünk egyfajta elköteleződés, akkor ne hagyd hogy a posztolások megszűntével elégedetlenségének adjon hangot. Ha nem vagy jelen a közösségi oldalon csupán annyit jelent, hogy az emberek nem tudják hogy ki vagy, azonban ha jelenléted megszűnik az negatívan befolyásolja a márkád megítélését.
 
 
Egy dolgot mindig kérdezz meg magadtól mielőtt tartalmat osztasz meg rajongóiddal. Miért osztom meg ezt? Ha nem tudsz válaszolni, vagy a fenti hibák valamelyikébe esel, ne tedd!
 
Pihengetünk?
Facebook

Ajánlatkérés

Több vásárlót szeretnél? Több vendéget szeretnél? Több ügyfelet szeretnél? Hatékonyabb marketinget szeretnél? Megalkotjuk tökéletes marketing stratégiádat, 2020.01.31-ig történő megrendelés esetén ennek díját elengedjük*.


*egy éves megrendelés esetén


Pihengetünk? mobile
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
575 606
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Hoax

A hoax szó jelentése átverés, megtévesztés, rászedés, álhír, stb. Egyik céljuk elhitetni...

Dedikált IP

Mi az a dedikált IP? Az IP az Internet Protokoll rövidítése – az...

PDF

A népszerű PDF kiterjesztés a Portable Document Format (hordozható dokumentum...

ATL

Az ATL kommunikáció magyarázata jelentése, értelme Az angol...

SEO

Mi az a SEO, mi az a keresőoptimalizálás és hogyan viszonyul a...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.