Facebook marketing stratégiád nem vezet eredményre? Szeretnéd hatékonyan használni a Facebookot és vevőt szerezni?

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
logo_1 logo_2 logo_3 logo_4 logo_5 logo_6 logo_7 logo_8 logo_9 logo_10 logo_11 logo_12 logo_13 logo_14 logo_15 logo_16 logo_17 logo_18 logo_19 logo_20 logo_21 logo_22 logo_23 logo_24 logo_25 logo_26 logo_27 logo_28 logo_29 logo_30 logo_31 logo_32 logo_33 logo_34 logo_35 logo_36 logo_37 logo_38 logo_39 logo_40 logo_41 logo_42 logo_43 logo_44 logo_45 logo_46 logo_47 logo_48 logo_49 logo_50 logo_51
logo_1 logo_2 logo_3 logo_4 logo_5 logo_6 logo_7 logo_8 logo_9 logo_10 logo_11 logo_12 logo_13 logo_14 logo_15 logo_16 logo_17 logo_18 logo_19 logo_20 logo_21 logo_22 logo_23 logo_24 logo_25 logo_26 logo_27 logo_28 logo_29 logo_30 logo_31 logo_32 logo_33 logo_34 logo_35 logo_36 logo_37 logo_38 logo_39 logo_40 logo_41 logo_42 logo_43 logo_44 logo_45 logo_46 logo_47 logo_48 logo_49 logo_50 logo_51
Főoldal > Felejtsd el végre a kuncsorgást a Like-okért! 3 tanács, melyet érdemes követned egy hatékony marketing stratégia kialakítása során

Felejtsd el végre a kuncsorgást a Like-okért! 3 tanács, melyet érdemes követned egy hatékony marketing stratégia kialakítása során


2013/04/24
Máté Balázs, online marketing tanácsadó

 

Barátkoztál valaha azzal a gyerekkel az iskolában, aki követett a játszótérre és azt mondogatta, hogy legyél a barátom? És mit szóltál ahhoz, amikor még iskola után az otthonodban is folytatta ezt? Nos, nem hiszem, hogy barátok lettetek. Tehát miért is törsz ajtóstul a vevőid, potenciális ügyfeleid házába és csinálod ugyanezt céges szinten?

Facebook marketing tippek

 

 

 

 

Mindezek után lehet hogy tanácstalanul állsz és nem tudod, akkor hogyan is érheted el , hogy rád figyeljenek?  Íme három alapelv, amit betartva biztosan barátokra találsz.
 
 
 

Facebook marketing tipp - Ne kérj, hanem adj!

 
Igen, valóban foglalkozni kell azokkal az emberekkel, akiket el akarsz érni a közösségi médián keresztül. Ha ugyanis ezt teszed, szebbé teszed a napjukat vagy megoldod a problémáikat, akkor emberként viselkedsz velük, mintha az ismerősöd, a barátod lenne. Megadod számukra a kívánt információkat, tudást, figyelmet és irányítást, hogy megoldhassák problémáikat - segíted őket céljaik elérésében, mondjuk cikkekkel, információkkal, tippekkel azon a szakterületen, amihez te értesz. Nyilvánvalóan nem kell szakmai titkokat elárulni, de hidd el, azok, akik nem azzal foglalkoznak, amivel te, tized sőt század annyit sem tudnak arról a területről. A legkisebb apróság is akár, ami számodra alapvető és természetes, hatalmas segítség lehet számukra. Tehát, ha ezt szépen így folytatod és nem kérsz cserébe semmit, akkor imádni fognak! És igen, amikor arra kerül a sor, hogy szükségük van a céged által kínált típusú termékre, a Te céged fog rögtön eszükbe jutni! 
 
 

Facebook marketing tipp - Hallgasd meg a vevőidet!

A célod, mint mindenkinek, hogy eladj. Nem akarsz azonban idődet vesztegetve olyanokkal foglalkozni, akik sosem fogják megvenni a termékedet vagy legalábbis reklámozni azt? Akkor kezdd el meghallgatni a vevőidet! Kísérd figyelemmel a helyi híreket, az ágazati információkat, eseményeket, a versenytársak viselkedését stb. stb, és találd meg azokat az embereket, akiket érdekelnek az ismereteid és a terméked. Csak ezeknek az embereknek tudsz segíteni és csak őróluk érdemes gondoskodnod, tehát csak őket akarod megnyerni az oldalad követőinek, szóval hagyd abba a könyörgést mindenki másnak, inkább kezdj neki a valódi célközönséged megtalálásának. Hogyan teheted meg ezt? Nem indiánneves alkalmazásokkal, nem „oszd meg ezt a képet és lájkold az oldalamat” típusú, egyébként is Facebook szabályzat ellenes akciókkal. Ezekért akár törölhetik is az oldaladat! Ezt sem szeretnéd, de azt sem, hogy sok értetlen spammelje tele az üzenőfaladat hülyeségeivel. Vevőket szeretnél! Őket célozd meg minden akcióddal! 

 
 

Facebook marketing tipp - Legyél kreatív és szolgálatkész!

 
A Facebook oldalad már rendelkezik némi követői bázissal, ezek az emberek a vevőid vagy legalábbis a célközönséged, akkor láss neki a kiszolgálásuknak! Ne hanyagold el őket, csak azért, hogy nagyobb tömegeket toborozz és tovább turbózd a számokat. Olyan tartalmakat állíts össze és olyan párbeszédeket generálj, ami képes megoldani a problémáikat, képes szórakoztatni őket stb. stb. 
Rajongószerzés a Facebookon Van Gogh cukrászdában  Senki sem csatlakozik egy olyan csoporthoz, ahol vagy nincsenek tagok, vagy a tagok nem csinálnak semmit, az emberek az aktivitást, a népszerűséget és az aktualitást keresik. És ha az „építsd ki a rendszert és majd jönnek maguktól” mechanizmus már beindult, egy közösség van épülőben, akik hála istennek újabb tartalmakkal bővítik az oldalt - maguktól…Ha egy oldalt szeretnek a rajongók, ha azok valóban RAJONGÓK, nem csak TAG-ok, akkor segítenek majd neked, hogy minél több emberhez eljuss, ahogy azt a mellékelt képen is látod! 
 
Az oldalad legyél te magad. Legyen stílusod, legyen személyiséged. Ez egy közösségi média, ide az emberek azért jöttek, hogy tartsák a kapcsolataikat ismerőseikkel, Az ismerőstől pedig, sok mindent elfogadnak. Sokkal inkább hisznek neki, mint a reklámoknak. De a Facebook és az oldalad is, mégis csak egy média. A médiasztárok pedig közkedveltek, főleg, ha azok még szólnak is hozzánk. Eleinte furcsállottam is a rajongó megnevezést oldalunk követőire, tükörfordításnak vettem. De ma már azt tanítom az egyetemen is, közösségi média marketing tanfolyamainkon is: akkor csinálod jól az oldalt, ha nem követőid, rajongóid vannak! 
 

Ha szeretnéd megtanulni, hogyan szerezhetsz valódi rajongókat cégednek vagy ügyednek a Facebookon, jelentkezz közösségi média marketing tanfolyamunkra. Részletekért kattints ide!

 
Facebook

Ajánlatkérés

Több vásárlót szeretnél? Több vendéget szeretnél? Több ügyfelet szeretnél? Hatékonyabb marketinget szeretnél? Megalkotjuk tökéletes marketing stratégiádat, 2020.04.30-ig történő megrendelés esetén ennek díját elengedjük*.


*egy éves megrendelés esetén


Pihengetünk? mobile
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
732 770
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

CPA hálózat

Egy CPA kampány egy hirdetőből és egy közvetítőből áll. A CPA...

adCenter

A Microsoft adCenter fizetett találatokat helyez el a Microsoft Bing, Yahoo! (2010...

SEO

Mi az a SEO, mi az a keresőoptimalizálás és hogyan viszonyul a...

SMM

 Az SMM a közösségi média marketing rövidítése...

Kifejezésegyezés

Ez az egyezési beállítás pontosabb, mint az általános...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.