A fogászati marketing az utóbbi években a digitális technológia egyik legnagyobb nyertesévé vált. Ami korábban pusztán egy weboldalt és néhány hirdetést jelentett, ma már komplex, adatvezérelt rendszer, amely a páciensút minden pontját lefedi. A következő...
Az ezine hirdetés definíciója
Ezine hirdetéseknek nevezzük az ezine-ek fizetett hirdetéseket tartalmazó szekciójában elhelyezett reklámokat.
Az ezine hirdetés definíciója
Ezine hirdetéseknek nevezzük az ezine-ek fizetett hirdetéseket tartalmazó szekciójában elhelyezett reklámokat.
Az ezine-ek többféle hirdetéstípust tartalmazhatnak:
- Egyedüli hirdetések – ilyen esetben az ezine kizárólag egyetlen hirdetést tartalmaz.
- Felső, középső és alsó hirdetések – a hirdetés ezine-ben való elhelyezkedésére utal.
- Apróhirdetések
- Ingyenes hirdetések (egyes ezine-ek ingyenesen is közzétesznek hirdetéseket)
Az ezine hirdetések kifejezetten hatékonyak, alacsony áruknak és annak köszönhetően, hogy szinte minden létező témában lehet találni ilyen elektronikus magazinokat. Amennyiben egy ezine-ben szeretnéd elhelyezni hirdetésedet, számos szempontot érdemes figyelembe venned – ilyenek például az adott ezine feliratkozóbázisa, az új számok közzétételének gyakorisága, a hirdetések ára, vagy hogy elfogad-e a szóban forgó ezine ingyenes hirdetéseket, vagy sem. Természetesen fontos az is, hogy az ezine milyen formában kerül közzétételre (webhely, blog, email, stb.)