notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Hozd ki a legtöbbet vendéglátó egységedből, bízd ránk az étterem marketingjét!

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
logo_1 logo_2 logo_3 logo_4 logo_5 logo_6 logo_7 logo_8 logo_9 logo_10 logo_11 logo_12 logo_13 logo_14 logo_15 logo_16 logo_17 logo_18 logo_19 logo_20 logo_21 logo_22 logo_23 logo_24 logo_25 logo_26 logo_27 logo_28 logo_29 logo_30 logo_31 logo_32 logo_33 logo_34 logo_35 logo_36 logo_37 logo_38 logo_39 logo_40 logo_41 logo_42 logo_43 logo_44 logo_45 logo_46 logo_47 logo_48 logo_49 logo_50 logo_51
logo_1 logo_2 logo_3 logo_4 logo_5 logo_6 logo_7 logo_8 logo_9 logo_10 logo_11 logo_12 logo_13 logo_14 logo_15 logo_16 logo_17 logo_18 logo_19 logo_20 logo_21 logo_22 logo_23 logo_24 logo_25 logo_26 logo_27 logo_28 logo_29 logo_30 logo_31 logo_32 logo_33 logo_34 logo_35 logo_36 logo_37 logo_38 logo_39 logo_40 logo_41 logo_42 logo_43 logo_44 logo_45 logo_46 logo_47 logo_48 logo_49 logo_50 logo_51
Főoldal > Étterem marketingre márpedig szükség van! De mi is az az étterem marketing?

Étterem marketingre márpedig szükség van! De mi is az az étterem marketing?


2020/12/08
Bettina

A járvány miatt az éttermek előtt kapuk nyíltak meg, hogy nagyobb forgalmat generáljanak mint valaha is volt. Ne gondolja senki azt, hogy ez lehetetlen egy olyan helyzetben, amikor az éttermek egyik napról a másikra zártak be. Igen, de az online rendelés még soha nem volt ennyire elterjedt és mindennapos az emberek életében mint most. Az ételkiszállítás 0-24 elérhető szolgáltatás több étteremnél is, ami talán elég bizonyíték arra, hogy nem csak az ebédidőben veszik igénybe az emberek, hanem éjjel és nappal is. Talán senkinek nem kell bizonygatni ezt...mindenki látja, hogy folyamatosan tele van a város futárokkal. 

étterem marketing
Youtube logo

IRATKOZZ FEL

CSATORNÁNKRA

Mi az ami hajtja az étterem forgalmát?


A válasz egyszerű! Az étterem forgalmát a digitális világ hajtja. Az emberek 94%-a keres rá egy étterem értékelésére mielőtt igénybe venné a szolgáltatását. A vendéglátó egységek körülbelül 80 %-a használja a keresőoptimalizálást.  És annak bizony oka van, hogy egy étterem szinte mindig az első találatok között szerepel. Azt tudja mindenki, hogy az éhes ember gyorsan hoz döntést, ezért megéri rendszerint az első találatok között szerepelni. Egy étterem esetében jobb eredményeket mutatnak a Google találatok, mint egy Facebook fizetett hirdetés. Ez azért van mert a fogasztó magától keresett rá egy tartalomra, és a  google egy számára jó oldalt mutatott. Sokkal relevánsabb lesz, hiszen egy adott kulcsszóra keres rá a fogyasztó, tehát konkrét konverziót tud hozni. Ezek a fogyasztók készek arra, hogy a szolgáltatásodat igénybe vegyék. Viszont konkurencia van és nem is kicsi. Ezért fontos, hogy a sok hozzád hasonló szolgáltatás mellett te előrébb helyezkedj egy a Google találatai között, ettől lesz nagyobb  az esélye annak, hogy a te honlapodra fognak kattintani. 



Rengeteg pénzt költenek éttermi étkezésre a fogyasztók, de vajon az éttermek vezetői megfelelően gondoskodnak arról, hogy ezt az összeget náluk költsék el a vendégek? A történelemben először élünk olyan világban, ahol az emberek a fizetésükből többet költenek éttermi étkezésre, mint a boltban vásárolt élelmiszerekre. Az online rendelés forradalmát éljük, ennyi ételt még soha nem rendeltek ezen időszak előtt. 


A koronavírus sok vendéglátót ijesztett meg. Kiszámíthatatlan időre kellett bezárniuk a vendéglátóegységeknek, és megoldást találni arra, hogy folytassák tovább. Az éttermek nem mennek tönkre a járvány miatt, hanem fejlődnek. Korszerűsítést kell alkalmazniuk ahhoz, hogy a jelenlegi helyzetben tudjanak harcolni. Az éttermeknek napról napra kellett reagálniuk és alkalmazkodniuk a járványhelyzetre. Egy vendéglátó sem engedheti meg magának azt, hogy egyik pillanatról a másikra napokra leálljon, vagy elmenjen pihenni, gondolkodni. A vendégköre számít rá, és a vendéglátó sem szeretne senkinek csalódást okozni. 
Egy jelentős akadályba ütköztek azok az éttermek akik nem foglalkoztak eddig online marketinggel. „ Hogyan szerezzünk ügyfelet? „ Míg sok étterem a szolgáltatása részévé tette az online rendelést, addig maradtak olyan éttermek is akik erre semmilyen mód nem voltak felkészülve. Senkinek nem okozott meglepetést a válasz ami a kérdésre jött: Jól kell rangsorolni a Google-ban. Ez egy vendéglátó számára nem egyszerű folyamat. Ilyenkor kell szakértelemhez fordulni, akik erre specializálódtak. Ha szeretnéd, hogy az éttermed számára a marketing egy befektetés legyen és nem kiadás, akkor ezt a feladatot profi szakemberekre kell bíznod. Ők gondoskodni fognak arról, hogy éttermed jól rangsoroljon a Google keresések között. 


Mi az az étterem marketing


Pay-Per-Click (PPC) reklám, egy hirdetés ami forgalmat generál az éttermed honlapjára. Itt minden kattintásért meghatározott összeget kell fizetned, függetlenül a konverzióktól. Amikor az ügyfelek Google keresést végeznek, az organikus hirdetések előtt a PPC-hirdetések jelennek meg. Tehát a SEO mellett a PPC fog tudni neked abban segíteni, hogy az éttermed értékes vendégekre találjon a digitális térben, de fontos kihangsúlyozni, hogy itt már kattintás alapú fizetésről van szó, ezért ezt érdemes specialistákra bízni, hogy jó eredményeket hozzon.


Az elmúlt 10 évben több vendéglátónak segítettünk ebben, legyél te a következő! Ide kattintva el tudod olvasni, hogy tudunk segíteni abban, hogy éttermed marketingje jövedelmezőbb legyen mint valaha volt. 

Cikk inline
étterem marketing

Ajánlatkérés

Több vásárlót szeretnél? Több vendéget szeretnél? Több ügyfelet szeretnél? Hatékonyabb marketinget szeretnél? Megalkotjuk tökéletes marketing stratégiádat, 2021.04.30-ig történő megrendelés esetén ennek díját elengedjük*.


*egy éves megrendelés esetén


Pihengetünk? mobile
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

IP bemelegítés

Mi is azaz IP bemelegítés? Az IP bemelegítés egyre több email...

Spam

Jelenthet emailen keresztül küldött adatot vagy keresőmotorok megvezetése...

Kulcsszóegyezés típusai

A kulcsszóegyezés a PPC kampányok egyik beállítása a...

Dropshipping

A dropshipping definíciója A dropshipping egy olyan kereskedelmi módszer,...

Remarketing

A remarketing a Google AdWords sajátos kifejezése a retargeting-re.
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.