Engedély alapú marketing

Engedély alapú marketing

 

Az engedély alapú marketing definíciója

Az Opt-in regisztrációkhoz hasonlóan az engedély alapú marketing lényege szintén az, hogy a felhasználókkal történő kapcsolatfelvételhez, vagy egy hirdetés megjelenítéséhez a felhasználó előzetes beleegyezése és engedélye szükséges.

 

Ez a fajta marketing arra a tényre alapszik, hogy a felhasználók egyre inkább igyekeznek kizárni a minden nap látott hirdetések végtelen ostromát. Az alapelv az, hogy egy cég könnyebben lesz képes megnyerni egy lehetséges ügyfelet, ha az az ügyfél előbb engedélyt ad arra, hogy kapcsolatba lépjenek vele (vagy megmutassanak neki egy reklámot).

A keresőmarketing természetéből adódóan egy bizonyos engedély alapú marketingnek tekinthető, hiszen a keresőtalálatok között olyan fizetett hirdetések jelennek meg, amelyek relevánsak a felhasználó kereséséhez.

Gyakori kérdések

Kiemelt területeink