A klasszikus értelemben a marketing értéket teremt és cserét ösztönöz. 2025-ben ez kiegészül a folyamatos tanulással és azonnali reakcióval a digitális csatornákon. A „State of Marketing 2025” (HubSpot) adatai alapján a siker lényege ma az ügyfélút teljes...
Az előzetes bejelentés definíciója
Egy olyan marketingtechnika, amely során egy termék bemutatása előtt jelentik be annak pontos dátumát, ezzel érdeklődést és izgatottságot keltve az emberekben. Az előzetes bejelentést gyakran marketingpartnerek is támogatják. Az előzetes bejelentések célja a kereslet fellendítése egy adott termék iránt, hogy sokkal többen akarják megvásárolni azt, amikor végre elérhetővé válik.
Az előzetes bejelentés definíciója
Egy olyan marketingtechnika, amely során egy termék bemutatása előtt jelentik be annak pontos dátumát, ezzel érdeklődést és izgatottságot keltve az emberekben. Az előzetes bejelentést gyakran marketingpartnerek is támogatják. Az előzetes bejelentések célja a kereslet fellendítése egy adott termék iránt, hogy sokkal többen akarják megvásárolni azt, amikor végre elérhetővé válik.