Az egészségügyi szolgáltatások digitalizációja évek óta zajlik, de az elmúlt néhány évben a mesterséges intelligencia (AI) megjelenése új szintre emelte ezt a folyamatot. A fogászat különösen érzékeny terület, hiszen itt a technológia nem csupán a szakmai...
 
			
				A Digitális Marketing Tölcsér definíciója
				Azt a folyamatot jelenti, amely során a cégek megszerzik maguknak és megtartják az ügyfeleiket a keresőmarketing segítségével.
			
A Digitális Marketing Tölcsér definíciója
Azt a folyamatot jelenti, amely során a cégek megszerzik maguknak és megtartják az ügyfeleiket a keresőmarketing segítségével.
A tölcsér részei a következők:
1. Tudatosság: Céged hírnevének terjesztése SEO-n és reklámokon keresztül történik
2. Felfedezés: A potenciális ügyfél böngészni kezdi a céged weboldalát, hogy többet tudjon meg
rólad és szolgáltatásaidról illetve termékeidről.
3. Megfontolás: A potenciális ügyfél elgondolkodik valamilyen termék megvásárlásán vagy
egyéb cselekvésen
4. Konverzió: A potenciális ügyfél elvégzi a megfontolt cselekvést (vásárol valamit, kitölt egy
űrlapot, stb.)
5. Ügyfél-cég kapcsolat, illetve ügyféli hűség: Fontos, hogy jó kapcsolatot tarts fenn az
ügyfelekkel ügyfélszolgálat és egyéb kommunikációs csatornák alkalmazásával
6. Ügyfélmegtartás: Fontos továbbá, hogy olyan értékeket kínálj az ügyfeleknek, amiket a
versenytársaik nem képesek megadni számukra. Ezzel, illetve a kiváló felhasználói élmény
biztosításával és minőségi szolgáltatásokkal biztosíthatod, hogy az ügyfelek újra megkeresnek
majd.
 
			
 
			 
	 
					 
					 
					 
					 
					 
					 
					 
					 
					 
					 
					