A fogászati marketing az utóbbi években a digitális technológia egyik legnagyobb nyertesévé vált. Ami korábban pusztán egy weboldalt és néhány hirdetést jelentett, ma már komplex, adatvezérelt rendszer, amely a páciensút minden pontját lefedi. A következő...
A Digitális Marketing Tölcsér definíciója
Azt a folyamatot jelenti, amely során a cégek megszerzik maguknak és megtartják az ügyfeleiket a keresőmarketing segítségével.
A Digitális Marketing Tölcsér definíciója
Azt a folyamatot jelenti, amely során a cégek megszerzik maguknak és megtartják az ügyfeleiket a keresőmarketing segítségével.
A tölcsér részei a következők:
1. Tudatosság: Céged hírnevének terjesztése SEO-n és reklámokon keresztül történik
2. Felfedezés: A potenciális ügyfél böngészni kezdi a céged weboldalát, hogy többet tudjon meg
rólad és szolgáltatásaidról illetve termékeidről.
3. Megfontolás: A potenciális ügyfél elgondolkodik valamilyen termék megvásárlásán vagy
egyéb cselekvésen
4. Konverzió: A potenciális ügyfél elvégzi a megfontolt cselekvést (vásárol valamit, kitölt egy
űrlapot, stb.)
5. Ügyfél-cég kapcsolat, illetve ügyféli hűség: Fontos, hogy jó kapcsolatot tarts fenn az
ügyfelekkel ügyfélszolgálat és egyéb kommunikációs csatornák alkalmazásával
6. Ügyfélmegtartás: Fontos továbbá, hogy olyan értékeket kínálj az ügyfeleknek, amiket a
versenytársaik nem képesek megadni számukra. Ezzel, illetve a kiváló felhasználói élmény
biztosításával és minőségi szolgáltatásokkal biztosíthatod, hogy az ügyfelek újra megkeresnek
majd.