Digitális marketing tölcsér

Digitális marketing tölcsér

 

A Digitális Marketing Tölcsér definíciója

Azt a folyamatot jelenti, amely során a cégek megszerzik maguknak és megtartják az ügyfeleiket a keresőmarketing segítségével.

A tölcsér részei a következők:


1. Tudatosság: Céged hírnevének terjesztése SEO-n és reklámokon keresztül történik


2. Felfedezés: A potenciális ügyfél böngészni kezdi a céged weboldalát, hogy többet tudjon meg
rólad és szolgáltatásaidról illetve termékeidről.


3. Megfontolás: A potenciális ügyfél elgondolkodik valamilyen termék megvásárlásán vagy
egyéb cselekvésen


4. Konverzió: A potenciális ügyfél elvégzi a megfontolt cselekvést (vásárol valamit, kitölt egy
űrlapot, stb.)


5. Ügyfél-cég kapcsolat, illetve ügyféli hűség: Fontos, hogy jó kapcsolatot tarts fenn az
ügyfelekkel ügyfélszolgálat és egyéb kommunikációs csatornák alkalmazásával


6. Ügyfélmegtartás: Fontos továbbá, hogy olyan értékeket kínálj az ügyfeleknek, amiket a
versenytársaik nem képesek megadni számukra. Ezzel, illetve a kiváló felhasználói élmény
biztosításával és minőségi szolgáltatásokkal biztosíthatod, hogy az ügyfelek újra megkeresnek
majd.

Digitális marketing tölcsér

Gyakori kérdések

Kiemelt területeink