Az egészségügyi szolgáltatások digitalizációja évek óta zajlik, de az elmúlt néhány évben a mesterséges intelligencia (AI) megjelenése új szintre emelte ezt a folyamatot. A fogászat különösen érzékeny terület, hiszen itt a technológia nem csupán a szakmai...
A branding kifejezésnek két jelentése van
1. A branding általánosságban
Brandingnak nevezzük azt a folyamatot, amelynek célja egy céget vagy terméket olyan branddé (márka) alakítani, amelyhez az emberek automatikusan egy sajátos, pozitív image-et, élményt, vagy elvárást képesek kapcsolni.
A Google, a Yahoo!, a Windows és más nagyobb nevek mind olyan brandekké nőtték ki magukat az online világban, hogy szinten mindenki tudja, hogy mik is ezek és mit képviselnek. A branding ezen formája reklámok segítségével történik olyan méretben, hogy azok megfelelő nyilvános hatást érhessenek el.
2. Branding másik értelmezés
Egy e-book brandingje azt jelenti, hogy az e-book vásárlói vagy címzettei (amennyiben az e-bookot valaki ajándékba kapta) jogosultak rá (és élnek is ezzel a jogukkal), hogy saját partnerhivatkozásukat helyezhessék el az e-bookban. A PDF formátumban terjesztett e-bookok brandingjéhez különleges programra van szükség.
Egy hatékony és működőképes marketing stratégia egy e-bookot készíteni, és összekötni a vásárlók branding jogát a viszonteladás vagy elajándékozás jogával. Így az e-book tulajdonosai elhelyezhetik saját partnerhivatkozásukat az e-bookban, majd továbbadhatják azt másoknak egy bizonyos pénzösszegért vagy ingyenes ajándék formájában. Ez a könyv terjesztését ösztönzi, hiszen lehetőséget biztosít a partnerprogramokból származó bevétel begyűjtésére. A könyv eredeti szerzője számára is pozitív ez a megoldás, hiszen saját, az e-bookban elhelyezett hivatkozásai is egyre több emberhez juthatnak így el.