A negyedik negyedév egy fogászati praxis életében nem csupán lezárása az évnek, hanem előkészítése a következő időszak tudatos, stabil növekedésének. Ha a rendelő szeretne kiemelkedni a 2026-os versenyben, elengedhetetlen, hogy a fogorvos marketing eszköz...
Mi az a brand stacking (márkahalmozás)?
Márkahalmozásnak nevezzük azt, amikor egy webhelyről a keresési lista első oldalán több találat is megjelenik. 2010 előtt, egy szájt nagyon szerencsés volt, ha a találati lista első oldalán háromszor szerepelt. Mióta a Google új algoritmust vezetett be, amely megengedi a márka halmozást, ez a szám mára nyolcra emelkedett.
Mi az a brand stacking (márkahalmozás)?
Márkahalmozásnak nevezzük azt, amikor egy webhelyről a keresési lista első oldalán több találat is megjelenik. 2010 előtt, egy szájt nagyon szerencsés volt, ha a találati lista első oldalán háromszor szerepelt. Mióta a Google új algoritmust vezetett be, amely megengedi a márka halmozást, ez a szám mára nyolcra emelkedett.