A negyedik negyedév egy fogászati praxis életében nem csupán lezárása az évnek, hanem előkészítése a következő időszak tudatos, stabil növekedésének. Ha a rendelő szeretne kiemelkedni a 2026-os versenyben, elengedhetetlen, hogy a fogorvos marketing eszköz...
A visszafordulási arány definíciója
Angolul “bounce rate”, a visszafordulási arány azon látogatók aránya százalékban kifejezve, akik minden további cselekmény nélkül hagyják el a weboldalt, miután meglátogatták azt. A visszafordulási arány mutatja, mennyire volt releváns a tartalom az oda látogatónak.
Visszafordulási arány a közösségi médiában és a keresőoptimalizálásban
A közösségi média oldalakat nagy mennyiségű rajongóval használó weboldalak esetében a Bounce rate természetszerűen növekszik, hiszen a közösségi médiában történő megosztás olyan embereket vonz az oldalra, akiket esetlegesen csak az az adott tartalom érdekel, amelyet a hírfolyamukban láttak. Ezért sokan nem tekintik a közösségi médiából érkező látogatókat annyira értékesnek, mint a keresőoptimalizálás vagy a PPC kampányok alapján érkezőket, mivel ők határozott céllal, a téma iránti érdeklődéssel keresték fel a weboldalt.
A nagy számok törvénye alapján azonban a közösségi média marketing munka eredménye alapján érkező látogatókból is lesz vevő, konverzió. A közösségi médiában ugyanis ritkán osztunk meg landing oldalakat, azoknak nem is lenne nagy hatása, sokkal inkább kreatív cikkeket, melyek felkeltik a probléma iránt érdeklődők figyelmét, de a cikk elolvasása után visszatérnek a közösségi médumokba.