Az egészségügyi szolgáltatások digitalizációja évek óta zajlik, de az elmúlt néhány évben a mesterséges intelligencia (AI) megjelenése új szintre emelte ezt a folyamatot. A fogászat különösen érzékeny terület, hiszen itt a technológia nem csupán a szakmai...
			
				
				A beágyazott egyezés egy kevésbé ismert, összetettebb egyezési opció a Google AdWords kampányok beállításai között. A beágyazott egyezés a kifejezésegyezés és a kizáró egyezés kombinációjával jön létre.
			
A beágyazott egyezés egy kevésbé ismert, összetettebb egyezési opció a Google AdWords kampányok beállításai között. A beágyazott egyezés a kifejezésegyezés és a kizáró egyezés kombinációjával jön létre.
Beágyazott egyezés példa
Vegyük például a Toy Story kifejezést. Ha a hirdető nem szeretné, hogy hirdetése a Toy Story kifejezésre jelenjen meg (mert ilyen esetben a felhasználó nagy valószínűséggel csak a film után érdeklődik) akkor azt a következő kulcsszó beállításokkal adhatja meg:
Toy Story
„Toy Story”
-[Toy Story] (ez utóbbi a beágyazott egyezés)
A –[Toy Story] kritérium megadásával a hirdető biztosítja, hogy hirdetése csak akkor jelenik meg, ha valaki a Toy Story kifejezésre legalább egy másik szó hozzáadásával keres rá.
Egy másik példa lehet például a gyakran kizáró egyezésként használt „ingyenes” kifejezést (hogy a fizetős termékekről szóló hirdetések ne jelenjenek meg, ha valaki ingyenes termékekre keres rá) beágyazott egyezésekkel kiegészíteni, mint például –[költségmentes]. Ezzel kizárhatók azok a felhasználók, akik költségmentes termékekre keresnek rá.
A négy legfőbb egyezési típussal (általános, kifejezés, tökéletes, kizáró) szemben a beágyazott egyezést meglehetősen kevesen ismerik és használják. A fent említett példákon kívül ez az egyezési típus rendkívüli szabályozást tesz lehetővé az AdWords kampányában, és lényegesen hatékonyabbá teszi annak nyomon követését és optimalizálását a hatékonyság javítása céljából.
További példa a beágyazott egyezésre
Például egy balatoni nyaralásokról szóló kampányt a következőképen lehetne beállítani:
A hirdető három különböző hirdetéscsoport hoz létre, egyet általános, egyet tökéletes, és egyet kifejezésegyezésre, és ezen csoportokhoz (A,B és C csoport) egy-egy sajátos hirdetést készít.
 
Az itt felsorolt beágyazott egyezések célja, hogy a felhasználók kizárólag CSAK azokat a hirdetéseket lássák, amelyek a keresési kifejezéseik alapján nekik szólnak.
Egy „balatoni nyaralás Siófokon” kifejezésre kereső felhasználó csak „B” hirdetést látná, de nem jelenhetne meg neki az „A” hirdetése az általános egyezésben megadott kizáró kifejezésegyezés miatt; és a „C” hirdetés sem a kifejezésegyezés („B”) csoportban megadott negatív tökéletes egyezés miatt. Ugyanígy a „balatoni nyaralás” keresésre csak a „C” hirdetés jelenne meg, és egyik másik sem.
 
			 
	 
					 
					 
					 
					 
					 
					 
					 
					 
					 
					 
					