A klasszikus értelemben a marketing értéket teremt és cserét ösztönöz. 2025-ben ez kiegészül a folyamatos tanulással és azonnali reakcióval a digitális csatornákon. A „State of Marketing 2025” (HubSpot) adatai alapján a siker lényege ma az ügyfélút teljes...
Bannolás a keresőoptimalizálás területén
Bannolásról akkor beszélünk, amikor egy weboldal kitiltásra kerül egy keresőmotor találatai közül, mert az megsértette valamelyik tartalommal kapcsolatos előírását. A kitiltásról és annak okáról a keresőmotor általában nem küld külön figyelmeztetést. Amennyiben rátalálunk a problémára és orvosoljuk azt, nagy valószínűséggel újra visszakerülhetünk a találati listába. A keresőoptimalizálás a SEO során el kell kerülni azokat a technikákat, melyek a bannoláshoz vezetnek!
Bannolás a keresőoptimalizálás területén
Bannolásról akkor beszélünk, amikor egy weboldal kitiltásra kerül egy keresőmotor találatai közül, mert az megsértette valamelyik tartalommal kapcsolatos előírását. A kitiltásról és annak okáról a keresőmotor általában nem küld külön figyelmeztetést. Amennyiben rátalálunk a problémára és orvosoljuk azt, nagy valószínűséggel újra visszakerülhetünk a találati listába. A keresőoptimalizálás a SEO során el kell kerülni azokat a technikákat, melyek a bannoláshoz vezetnek!
Bannolás a közösségi média marketingben és a weboldalakon
Bannolásnak nevezzük azt is, amikor egy közösségi média felületről, pl. Facebook oldalról vagy csoportból az oda nem illő személyeket kitiltjuk. Bannolhatunk felhasználókat weboldalunkon is, amennyiben van lehetőség hozzászólásra (Komment vagy fórum modul).