Back-end ajánlat

Back-end ajánlat

Mi az a back-end ajánlat?

Back-end ajánlat az, amikor olyan felhasználónak kínálsz egy terméket vagy szolgáltatást, aki már korábban vásárolt tőled. Ha a back-end ajánlat egy magasabb árú termékről vagy szolgáltatásról szól, akkor felülértékesítésről beszélünk.

 

A back-end ajánlat felkínálásának több formája is van

Back-end ajánlat

 

  • A legközvetlenebb módszer a back-end terméket a „Köszönjük a vásárlását!” oldalon feltüntetni, amit az egy sikeres vásárlás lebonyolítása után jelenít meg a webhely. Az ügyfél éppen most vásárolt valamit, tehát a vásárláshoz szükséges információi azonnal rendelkezésre állnak, és elképzelhető, hogy pozitívan reagálna egy back-end ajánlatra, főleg ha az valahogyan kiegészíti az előbb vásárolt terméket. Ilyenkor a konverziós arány nagyban növelhető, ha a back-end ajánlatot egyszeri ajánlatként tünteted fel.
     
  • Egy másik módszer az ügyfelek email címeinek megszerzése és rendszere back-end ajánlatok kiküldése számukra emailben.


A back-end ajánlatok egyértelmű értéket hordoz magában az internetes marketing szakemberek számára. A legsikeresebbek a korábbi ügyfeleknek újra és újra felkínált ajánlatokból szerzik bevételük nagy részét.
 

Gyakori kérdések

Kiemelt területeink