Az egészségügyi szolgáltatások digitalizációja évek óta zajlik, de az elmúlt néhány évben a mesterséges intelligencia (AI) megjelenése új szintre emelte ezt a folyamatot. A fogászat különösen érzékeny terület, hiszen itt a technológia nem csupán a szakmai...
Mi az a back-end ajánlat?
Back-end ajánlat az, amikor olyan felhasználónak kínálsz egy terméket vagy szolgáltatást, aki már korábban vásárolt tőled. Ha a back-end ajánlat egy magasabb árú termékről vagy szolgáltatásról szól, akkor felülértékesítésről beszélünk.
Mi az a back-end ajánlat?
Back-end ajánlat az, amikor olyan felhasználónak kínálsz egy terméket vagy szolgáltatást, aki már korábban vásárolt tőled. Ha a back-end ajánlat egy magasabb árú termékről vagy szolgáltatásról szól, akkor felülértékesítésről beszélünk.
A back-end ajánlat felkínálásának több formája is van
- A legközvetlenebb módszer a back-end terméket a „Köszönjük a vásárlását!” oldalon feltüntetni, amit az egy sikeres vásárlás lebonyolítása után jelenít meg a webhely. Az ügyfél éppen most vásárolt valamit, tehát a vásárláshoz szükséges információi azonnal rendelkezésre állnak, és elképzelhető, hogy pozitívan reagálna egy back-end ajánlatra, főleg ha az valahogyan kiegészíti az előbb vásárolt terméket. Ilyenkor a konverziós arány nagyban növelhető, ha a back-end ajánlatot egyszeri ajánlatként tünteted fel.
- Egy másik módszer az ügyfelek email címeinek megszerzése és rendszere back-end ajánlatok kiküldése számukra emailben.
A back-end ajánlatok egyértelmű értéket hordoz magában az internetes marketing szakemberek számára. A legsikeresebbek a korábbi ügyfeleknek újra és újra felkínált ajánlatokból szerzik bevételük nagy részét.