notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Hogyan írj jó blogot, mitől lesz egy blog olvasott és felkapott?

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
logo_1 logo_2 logo_3 logo_4 logo_5 logo_6 logo_7 logo_8 logo_9 logo_10 logo_11 logo_12 logo_13 logo_14 logo_15 logo_16 logo_17 logo_18 logo_19 logo_20 logo_21 logo_22 logo_23 logo_24 logo_25 logo_26 logo_27 logo_28 logo_29 logo_30 logo_31 logo_32 logo_33 logo_34 logo_35 logo_36 logo_37 logo_38 logo_39 logo_40 logo_41 logo_42 logo_43 logo_44 logo_45 logo_46 logo_47 logo_48 logo_49 logo_50 logo_51
logo_1 logo_2 logo_3 logo_4 logo_5 logo_6 logo_7 logo_8 logo_9 logo_10 logo_11 logo_12 logo_13 logo_14 logo_15 logo_16 logo_17 logo_18 logo_19 logo_20 logo_21 logo_22 logo_23 logo_24 logo_25 logo_26 logo_27 logo_28 logo_29 logo_30 logo_31 logo_32 logo_33 logo_34 logo_35 logo_36 logo_37 logo_38 logo_39 logo_40 logo_41 logo_42 logo_43 logo_44 logo_45 logo_46 logo_47 logo_48 logo_49 logo_50 logo_51
Főoldal > 7 ok amiért érdemes blogot vezetned

7 ok amiért érdemes blogot vezetned


2011/04/13

A blog az a hely ahol az egyének és szervezetek megoszthatják információikat magukról, termékeikről, szolgáltatásaikról anélkül hogy agresszíven akarnák azt eladni. Ha vállalkozásodnak nincs blogja fogadj meg néhány tanácsott melyekből hosszútávon profitálhatsz.

Blog
Push értesítések

ÉRTESÜLJ ELSŐKÉNT,

IRATKOZZ FEL ÉRTESÍTÉSEINKRE

1.    Az idő befektetés. A legtöbb social média eszköz rendkívül olcsó, vagy – ami még jobb – akár ingyen is lehet. El kell felejteni a tollat, a papírt, a bélyeget -  felejtsd el a hagyományos marketing eszköztárát. A blog a legjobb módja hogy elérj és megérints valakit. Vállalkozóknak, akik nem tanultak web designt, vagy nincs megfelelő keretük megfizetni egy szakértőt hogy weboldalt hozzon létre, a blogvezetés nem lesz probléma.


2.    A blogok kényelmesek és roppant könnyű a használatuk. Ahogy az első pontban említettük, a blogokat könnyű kezelni és még gyorsabb elkészíteni.  A blogok felhasználóbarátak; az emberek könnyen készíthetnek kommenteket a blogok bejegyzéseihez.

simaa metaa SIMAA METAA


3.    Kapcsolatok jönnek létre a blogokon keresztül. A blog képviseli a személyes oldalát a cégnek. Ez az az oldal amely bemutat téged és mindazt, amiért kiállsz. A blogok kapcsolatot hoznak létre az olvasók között. A blogok megszemélyesítik a vállalkozásokat és ez a megközelítés értékesítéshez vezet.


4.    A blog nagyszerű hely, hogy a SEO marketing stratégiákat kihasználjuk. Egy blogban a SEO kulcsszó technikáit nagyszerűen gyakorolhatjuk. Ez nagyobb látogatottságot és nagyobb forgalmat eredményezhet. Miután a blog oldalait érzékelték és indexálták a keresők, több üzletre számíthat.


5.    A visszacsatolások megfizethetetlenek. A blog megadja azt a lehetőséget a felhasználóknak hogy azonnal reagáljanak az olvasottakra. Természetesen ez nem jelent azonnali eladást, de gyakran ad olyan ötleteket a cégnek mellyel javítani, fejleszteni lehet.


6.    Blogok segítségével megalapozhatja pozícióját. Egy meglehetősen informális és informatív blog segíti a cég helyzetét magát ahogyan egy vezetőt a saját területén. Amikor a vevők a legjobbat akarják, hozzád fognak jönni.


7.   A blogod lehet a válasz. Az emberek leggyakrabban azért keresnek fel, hogy megoldást találjanak problémáikra. Melyik játék a legjobb gyermekemnek? Hogyan működik ez? A blogok legtöbbször a tanácsaikkal támogatják a vásárlókat. Az emberek kérdéseit megválaszolva elérjük hogy újra és újra hozzánk forduljanak, amikor tanácstalanok.

Cikk inline
Online marketing

Ajánlatkérés

Több vásárlót szeretnél? Több vendéget szeretnél? Több ügyfelet szeretnél? Hatékonyabb marketinget szeretnél? Megalkotjuk tökéletes marketing stratégiádat, 2020.10.31-ig történő megrendelés esetén ennek díját elengedjük*.


*egy éves megrendelés esetén


Pihengetünk? mobile
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
1 088 693
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Partnerprogram

Amikor egy kereskedő termékei eladásainak számát egy ezen...

Hírlevél

Mi az a hírlevél? A hírlevél egy tájékoztató,...

Domain Authority

Mi az a Domain Authority? A Domain Authority, („domain tekintély”,...

Ezine

Az ezine az angol „electronic magazine”, azaz „elektronikus magazin”...

keresztmarketing

A keresztmarketing fogalma A keresztmarketing egy win-win együttműködési forma,...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.