Nagyot változott a Facebook az elmúlt hónapban, még inkább azt az utat követi, amit a Google már régen: a minőségi tartalom lett a kulcs. Eddig is mondtuk, most pedig már kiáltjuk: a tartalom a király! Hogyan legyen megosztható tartalmad? Segítünk!

EN
Prestige Memoriae Liget Royal Hévíz Callas Cafe Callas House Duna Relax Bükkös Hotel Pastel Guest House Regia Hotel Vinifera Hotel Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 Referencia #34 Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 77 Elektronika Kft Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60 Referencia #61 Referencia #62 Referencia #63 Referencia #64 Referencia #65 Referencia #66 Referencia #67 Referencia #68 Referencia #69 Referencia #70

5 alapvető tipp tartalommarketinghez

Máté Balázs és Szóró Ákos, online marketing tanácsadó
Nagyot változott a Facebook az elmúlt hónapban, még inkább azt az utat követi, amit a Google már régen: a minőségi tartalom lett a kulcs. Eddig is mondtuk, most pedig már kiáltjuk: a tartalom a király! Hogyan legyen megosztható tartalmad? Cikkünkből kiderül!
 
 
 
5 alapvető tipp tartalommarketinghez
 
A közösségi média még mindig az egyik legfontosabb eleme napjaink online marketingjének, azonban nem árt lépést tartani az újdonságokkal sem. Már a keresőoptimalizálás során is mindig azt tanítottam diákjaimnak: a tartalom a király. Ezt egyre többen átveszik, használják élvezik, ezért az  online marketing területén új eszköz, vagy módszer került elő, a neve tartalommarketing. 
 
Az interneten két kulcsfontosságú dologgal tudsz nagy látogatottságot szerezni oldaladnak: kitűnő és egyedi tartalmakkal, valamint a közösségi hálózatokat felhasználva azok terjesztésével. Ezek miatt kaphatsz nagyobb figyelmet, ami a bevételszerzéshez vezet. Sokan meglepődtek azonban a Facebook 2014 áprilisi nagy változásán, amikor is nem csak az elérés csökkent, hanem az algoritmus szűrni kezdte a SPAM-nek vélt tartalmat. Mit tart spam-nek a Facebook? A gyakori ismétlődést, ismételgetést biztosan. Amit ez ellen tehetsz, amit a Facebook és kezdetektől a Google is akart: gyárts rengeteg, minőségi tartalmat, melyet folyamatosan megoszthatsz rajongóid előtt. 
 
Ha már megismerkedtél a tartalommarketing fogalmával, érdemes tisztában lenni, hogy hogyan is csináld azt. Lehet, hogy nem is vagy tisztában minden lehetőségével, ezért érdemes megnézned következő öt tippünket, amivel növelheted presztízsedet az online térben.
 

Tartalommarketing eszközök, No. 1.: Blogolás, cikkírás

Ha még nincs blogod, vagy van, de igazából nem nagyon foglalkozol vele, ideje ezen változtatni. Nem csak SEO szempontból fontos egy blog, de segítségével nagyobb figyelmet kaphatsz, egyedi tartalmakat tehetsz közzé, közvetlen kapcsolatot ápolhatsz a közönségeddel, és látogatókat küldhetsz róla weboldaladra is. Nem veszíthetsz vele semmit. Nem kell egyedül saját blogodra hagyatkoznod, kereshetsz más, témába vágó blogot is, ahova írhatsz guest posztokat is, ezzel az ő blogját is segíted, és a sajátodat is egyszerre, hiszen nő a potenciális látogatók száma azzal, hogy saját nevedben írsz más felületre.
 

Tartalommarketing eszközök, No. 2.: E-Könyvek

Ne félj, egy E-könyvnek nem kell 100 oldalas novellának lennie, de remek eszköz arra, hogy valami különlegeset nyújts látogatóidnak, és megfelelő alkalom arra is, hogy weboldaladra regisztrálókat, hírlevél feliratkozókat szerezz. Elég 10-20 oldal is, azonban érdemes a külalakra is időt szánni, amire esetleg egy designert is felkérhetsz. És hogy miről írj? Az csak rajtad múlik, de érdemes megcsillogtatni szaktudásodat. Blogbejegyzéseidből is írhatod a könyvet, így szinte folyamatosan adhatsz ki újabb és újabbakat.
 

Tartalommarketing eszközök, No. 3.: Videók

Tudtad, hogy egy videó a legmegnyerőbb módja, hogy kommunikálj a célközönségeddel? Egy felmérés szerint egy 1 perces videó felér 1,8 milliárd szóval, mert a videó sokkal könnyebben befogadhatóbb és emészthetőbb, mint egy szöveges bejegyzés (talán ezért tévéznek többen a világon, mint olvasnak). A leíró, magyarázó jellegű videók általában a legsikeresebbek. Az ilyenek elkészítésekor gondolj a célközönségre, és arra, hogy vajon nekik mi kellhet, miben tudsz nekik segíteni. Gondolj egy problémára, amire te nyújtod a megoldást! 
 

Tartalommarketing eszközök, No. 4.: Infógrafikák

Az infógrafikák is nagyon mennek mostanában. Semmi másra nincs szükséged, mint adatok és számok vizualizálására. Ezek mindig jól néznek ki, és szép köntösben mutatják be a sokszor száraznak minősülő adathalmazokat. Kutatásaid során mindig pontos adatokat használj, mert lehet, hogy egy-egy olvasód utánanéz, és kellemetlen helyzetbe hozhat vele. 
 

Tartalommarketing eszközök, No. 5.: Használj Prezit

És itt most a prezi alatt nem csak egy PowerPoint előadást értünk, hanem a magyar Prezit. Ugyanúgy diavetítést tarthatsz vele, azonban lenyűgözően kreatív módon. Lehet, hogy több időt vesz igénybe egy-egy diasor elkészítése, azonban a végeredmény nem hagy kívánnivalót maga után. Szöveget, képet vagy videót ugyan illeszthetsz egy prezibe, de egyedülállóan kreatív módon, így semmiképp se hagyd ki.
 

Komplex online marketing szakértői kezekben: 15 év tapasztalat, szakképzett apparátus, 1,3 millió Facebook rajongó, keresőoptimalizálási kutatás egyetemi szinten. Kérd ajánlatunkat ide kattintva!

 

 

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Kérje ajánlatunkat!