Íme a 4 legfontosabb feladat, amit el kell végezned a jó SEO érdekében!

EN
Prestige Memoriae Liget Royal Hévíz Callas Cafe Callas House Duna Relax Bükkös Hotel Pastel Guest House Regia Hotel Vinifera Hotel Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 Referencia #34 Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 77 Elektronika Kft Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60 Referencia #61 Referencia #62 Referencia #63 Referencia #64 Referencia #65 Referencia #66 Referencia #67 Referencia #68 Referencia #69 Referencia #70

4 kulcsfontosságú SEO feladat az előkelő rangsorolásért

Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

A folytonos, értékes keresőforgalomhoz egy minden tekintetben egészséges webhelyre lesz szükséged. Manapság már nem elegendő szimplán kulcsszavakkal kiegészített tartalmakat publikálnod – a technikai háttér épp olyan fontos SEO szempontnak számít.

seo feladatok

Amennyiben nem szakítasz rendszeresen időt azokra az optimalizálásokra, amelyek webhelyed sebességét, az indexelést és egyéb kritikus tényezőket befolyásolnak, értékes forgalomról maradhatsz le.


Szóval mik ezek technikai szükségletek és hogyan járulnak hozzá a technikai SEO-hoz? Ha nem szeretnél ezzel is Te foglalkozni, keress minket bizalommal IDE kattintva

 

1. Alakíts ki egy logikus webhelyszerkezetet

A webhely szerkezeti felépítése képezi azt a vázat, amire a tartalmak és oldalak később rákerülnek. Ha az alapok nincsenek a helyükön, akkor még a legjobb minőségű tartalmak sem teljesítenek majd úgy, ahogyan egy megfelelően összeállított webhelyen tehetnék. Egy helytelenül felépített webhely alapjaiban hibás és komoly forgalomtól, illetve bevételtől eshet el.


Habár nincs két egyforma domain, a legtöbb szakértő egyetért abban, hogy a webhelyek felépítése egy logikus áramlást kell, hogy kövessen, amiben az oldalak hierarchikusan, tehát alá-fölérendeltséggel helyezkednek el. Ez mind a felhasználóknak, mind pedig a keresőmotoroknak segít a navigációban, illetve a tartalmak közötti kapcsolatok értelmezésében is.
 

 

2. Biztosítsd oldalaid elérhetőségét a keresőmotorok számára

Oldalaid a felhasználók és a keresőmotorok számára is elérhetők kell legyenek a megfelelő állapotkódokon keresztül. Ha azt szeretnéd, hogy egy oldalad bekerüljön az indexbe, akkor a 200-as HTTP állapotkódot kell visszaadnia.


Érdemes ellenőrizni a robots.txt fájl tartalmát, hogy nem-e tiltottad meg bennük véletlenül a fontosabb oldalak indexelését a robotok számára. Egy rosszul elhelyezett „disallow” szó akár egész alkönyvtárakból kitilthatja ezeket a robotokat.

 

3. Ellenőrizd, hogy oldalaid indexelhetők-e

Csak azért, mert egy keresőmotor hozzáfér egy oldal tartalmához a feltérképezés során még nem biztos, hogy indexelni is fogja azt. Szintén a robots.txt fájlban ellenőrizd, hogy nem-e tiltottad ezt meg a webhelyedre érkező robotoknak a kritikus oldalakon.
Ha egy oldal nem kerül bele egy keresőmotor indexébe, akkor nem jelenhet majd meg a keresőtalálatok között sem.
 

4. Javítsd az oldalélményt

Az emberek szívesebben használnak olyan webhelyeket (és konvertálnak azokon), amik gyorsan betöltődnek és fennakadások nélkül működnek. A Google és más keresőmotorok is arra igyekeznek ösztönözni a webmestereket, hogy optimalizálják webhelyeik sebességét, elkerülve ezzel a lelassulásokat. A gyorsabb webhelyek a keresőtalálatok között is jobban teljesíthetnek.
Ehhez egyszerűsíts a webhely forráskódját, ügyelj a képek tömörítésére, illetve használj jó minőségű webtárhelyt és gyorsítótárazást.
 

 

Miért van szükség a technikai SEO-ra?

A SEO sikerekhez elengedhetetlen, hogy webhelyed technikai értelemben is stabil lábakon álljon. Sajnos azonban erről nem mindig egyszerű meggyőzni a vezetőség tagjait.


Ennek érdekében próbálj meg egyértelmű SEO célokat kitűzni, majd demonstrálni, hogy a különböző erőfeszítések hogyan segítenek elérni ezeket a célokat. Az esettanulmányok és más hasonló források szintén sokat segíthetnek abban, hogy meggyőzd munkatársaidat a technikai SEO fontosságáról.
 

Gyakori kérdések

Miért van szükség a technikai SEO-ra?

A SEO sikerekhez elengedhetetlen, hogy webhelyed technikai értelemben is stabil lábakon álljon. Sajnos azonban erről nem mindig egyszerű meggyőzni a vezetőség tagjait. Ennek érdekében próbálj meg egyértelmű SEO célokat kitűzni, majd demonstrálni, hogy a különböző erőfeszítések hogyan segítenek elérni ezeket a célokat. Az esettanulmányok és más hasonló források szintén sokat segíthetnek abban, hogy meggyőzd munkatársaidat a technikai SEO fontosságáról.

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!