Hogyan támogatja a tartalommarketing a közösségi média stratégiádat

EN
Referencia #1 Referencia #2 Referencia #3 Referencia #4 Referencia #5 Referencia #6 Referencia #7 Referencia #8 Referencia #9 Referencia #10 Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 77 Elektronika Kft Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 Referencia #44 Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60

Hogyan támogatja a tartalommarketing az SMM stratégiádat

Máté Beatrix

A tartalommarketing és a közösségi média marketing kéz a kézben jár, a siker a két eszköz hatékony alkalmazásán múlik. Közösségi média marketing értelmetlenné válik tartalom nélkül, valamint a tartalommarketing sem ér semmi a közösségi média nélkül, hiszen senki nem fogja tudni miről és mit írsz. Most adunk néhány tippet, melyek segítségével a tartalmad és a tartalommarketinged a közösségi média stratégiádat hatékony támogathatja a jövőben.

Tartalommarketing és SMM kapcsolata

Hatékony tartalommarketing alapjai - Érdekes tartalom

A közösségi médiában óránként több millió tartalom megosztása történik. Ebben a zajban csak olyan tartalmakkal tudsz kitűnni, amely értékes, izgalmas és felkelti a célközönséged figyelmét.  És hogy melyek lesznek az igazán érdekes tartalmak célközönséged számára? Nos, erre neked kell megtapasztalnod. Vannak jól bevált és mindig alkalmazható, magas elérést és aktivitást kiváltó poszt típusok, de neked kell tudnod, hogy mi az a plusz, amit célközönséged elvár és megosztással fog díjazni. 

 

 

Hatékony tartalommarketing alapjai - Időzítés

Ha megvan az érdekes tartalom de rossz időpontban osztod meg, akkor nem fogod elérni az optimális eredményt. Oldalunkon is írtunk már számos cikket arról, hogy mikor a legjobb posztolni, érdemes megfogadni, esetleg saját magad kikísérletezni. Kiemelkedő eredményeket érhetsz el social media stratégiáddal, ha a megfelelő időpontban a megfelelő tartalmat fogod megosztani.

 

Ez a cikk is érdekelhet : Hogyan posztoljunk hatékonyan a Facebook-on >>>

 

Hatékony tartalommarketing alapjai - Gyakoriság

Nem csak a követőid várják el azt, hogy rendszeresen ossz meg tartalmakat, hanem a keresők is figyelik milyen gyakran frissíted tartalmaidat. Nem kell túlzásba esni de nem szabad elhanyagolni sem a tartalmak megosztását. A Facebook Insights egy remek eszköz arra, hogy megfigyeld, mikor elérhető a legtöbb követőd. Ilyenkor érdemes velük megosztani az újdonságokat.  Gyakran a keresőben elfogalt helyezéseden is megfigyelhető a változás, amikor új tartalmak kerülnek fel weboldaladra.

 

 

Hatékony tartalommarketing alapjai - Kontextus

A tartalmaknak meg kell felelniük a vállalat vagy vállalkozás által közvetíteni kívánt üzeneteknek és értékeknek. Jobb eredményeket érhetünk el a közösségi média marketingben, ha a közösségi platformok hangvételének megfelelő tartalamakat közvetítünk.

 


Hatékony tartalommarketing alapjai - Tartalom formája

A tartalommarketing megfelelő formáját kiválasztva szintén hatékonyan fogja tudni támogatni a közösségi média marketinget. Rengeteg tanulmány és kutatás készült arról, hogy a közönség milyen formájú tartalmakat kedvelnek a különböző platformokon. A jelenlegi trendek alapján elmondható, hogy a közönség a videókat preferálják a közösségi oldalakon. Megnézik és meg is osztják a kellően érdekes videókat, bejelentkezéseket. 

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!