Tartalomhálózat
Minden nagyobb keresőmotor rendelkezik egy saját tartalomhálózattal a fizetett keresőfelületén belül. A Google esetén ez, az úgy nevezett „Display Hálózat”. A Google AdWordsön belül a reklámozók különböző tartalomhálózat-opciók közül válogathatnak, melyek a következők:
Tartalomhálózat opciók:
1. Tartalomhálózat – Weboldalak kiválasztása
Különböző weboldalak, vagy azok bizonyos részeinek kiválasztása, ahol megjelenik majd az adott reklám.
2. Tartalomhálózat – Szövegtől függő vagy kontextuális hirdetések
Lehetővé teszi, hogy a hirdetések olyan cikkek, blogbejegyzések és más webtartalmak mellett jelenjenek meg, amelyek előre megadott kulcsszavakat tartalmaznak.
3. Érdeklődési kategóriák a tartalomhálózaton belül
A hirdetések előre megadott érdeklődési körökkel rendelkező felhasználóknak jelennek meg (például sport, utazás, főzés, stb.)