4 új keresőoptimalizálás trend, amiről tudnod kell

EN
Prestige Memoriae Liget Royal Hévíz Callas Cafe Callas House Duna Relax Bükkös Hotel Pastel Guest House Regia Hotel Vinifera Hotel Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 Referencia #34 Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 77 Elektronika Kft Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60 Referencia #61 Referencia #62 Referencia #63 Referencia #64 Referencia #65 Referencia #66 Referencia #67 Referencia #68 Referencia #69 Referencia #70

4 új keresőoptimalizálás trend, amiről tudnod kell

Máté Balázs, marketing tanácsadó és Doszkoty Zsolt online marketing gyakornok
A keresőoptimalizálás világa folyamatosan változik, hogy igazodjon egyre digitalizálódó világunkhoz. Miközben a hagyományos inbound marketing taktikák, úgy, mint az indexelés, linképítés, és az oldalak tartalmának optimalizálása ma még kiváló hatékonysággal működnek, fontos hogy lépést tartsunk a SEO trendek legújabb hullámával.
A keresőoptimalizálás világa folyamatosan változik, hogy igazodjon egyre digitalizálódó világunkhoz. Miközben a hagyományos inbound marketing taktikák, úgy, mint az indexelés, linképítés, és az oldalak tartalmának optimalizálása ma még kiváló hatékonyságg

Keresőoptimalizálás 2014

 
A Search Engine Watch egyik nemrég megjelent cikke rámutatott néhány területre, ahol a vállaltok még nem használták ki teljes mértékben a keresőoptimalizálás által nyújtott lehetőségeket, pedig ez elengedhetetlen ahhoz, hogy a jövőben is sikeresen folytassák tevékenységüket. Néhányan úgy hivatkoznak ezekre az újonnan kínálkozó lehetőségekre, mint a „SEO új iskolája” (new school SEO), ezeket az alábbi néhány példával mutatjuk be:
 

SEO trend No. 1 -  2014-re: A helyi keresés

 
Tudtad, hogy a keresések 70 százaléka helyi vállalkozásokra korlátozódik? Ezenfelül a fogyasztók 59 százaléka havonta legalább egyszer igénybe veszi valamelyik keresőcég szolgáltatását, például a Google keresőjét, hogy megtaláljon egy helyi vállalkozást. A Search Engine Watch felmérése szerint, az USA-ban, a helyi találatok reklámozására fordított összeg, 2012-ben 1,2 milliárd USD volt, ez 2017-ben 9 milliárd dollárra nőhet. Helyi kereséseknél megjelenni igen jövedelmező lépés, érdemes megjelenni a helyi találatoknál, a GPS- és térképalkalmazásokban, és a vállalkozások listájában, ezzel a legtöbbet kihozva SEO stratégiádból.
 

SEO trend No. 2 -  2014-re: Mobilra optimalizálás:

Hallottál már a népszerű SoLoMo kifejezésről? Ez a koncepció egyre nagyobb lendületet nyer az okostelefon tulajdonosok növekedésével. A comScore felmérése szerint, 2013 januárjában, az USA-ban közel 130 millió okostelefon tulajdonos él és ez a szám egyre növekszik. Ezek alapján világos, hogy egy versenyképes vállalat nem engedheti meg magának, hogy ne szerepeljen a helyi találatok között és kezdőlapja ne legyen mobil böngészőkre optimalizálva
 

SEO trend No. 3 -  2014-re:Tartalom stratégia

Tudod, hogy milyen kulcsszavak alapján találja meg a célközönség az oldalad, esetleg a versenytársak oldalait? Továbbá, hogy milyen típusú tartalom a legvonzóbb a fogyasztóid számára? Az oldaladon szereplő tartalom stratégiai tervezése elengedhetetlen a sikeres keresőoptimalizáláshoz. 

 

SEO trend No. 4 -  2014-re: Alkalmazások integrációja

Mivel a fogyasztóink gyakran egyszerre több eszközről (okostelefon, tablet) szeretnék tartalmainkat elérni, fontos hogy rendelkezésre álljanak az ezeknek megfelelő alkalmazásaink. Természetesen egy applikáció kifejlesztése nem okozza a bevétel drasztikus növekedését, viszont növelheti vállalkozásod értékét, méghozzá azzal, hogy a célcsoport könnyebben megtalálja online szolgáltatásaid, és akár mobilkészülékéről is képes vásárlásokat lebonyolítani. 
 
Más szóval, a SEO ezen új módszerei nagy hatással vannak a tartalomfejlesztés, ezáltal a történetmesélés, cikkírás termékké való alakításában. Napjainkban a fogyasztók számára elengedhetetlen, hogy képesek legyenek online kapcsolódni kedvenc vállalataik- és márkáikhoz, ezért egy az oldalunkon megjelenő cikk vagy sztori tökéletes módja annak, hogy elérjük célcsoportunkat. A minőségi tartalom ezért napjainkra akkora hangsúlyt kapott, hogy a számos vállalat kiszervezi a tartalommarketing megfelelő elkészítését más, erre specializálódott cégeknek. 
 
Mindent egybevetve, ezek az új módszerek szintén abban segítenek, hogy szorosabb kapcsolatot alakítsunk ki a már meglévő és leendő ügyfeleinkkel. Ha a vállalatod hajlandó egy percet rászánni, hogy megvizsgálja a „new school SEO” lehetőségeit, nagyban hozzájárulhat a jövőben elérhető, további sikerekhez. 
 
 
 
 

Ha szeretnél keresőoptimalizáltabb weboldalt, több látogatót - akik valóban a vevőid - kérd segítségünket! Olvasd el, mit tehetünk üzleted sikerének érdekében itt! 

 

 

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Kérje ajánlatunkat!