Pr és minőségi marketing cikk írás hatékonyan és eredményesen profiktól, avagy hogyan válhat hatékony online marketing eszközzé a minőségi tartalom?

EN
Prestige Memoriae Liget Royal Hévíz Callas Cafe Callas House Duna Relax Bükkös Hotel Pastel Guest House Regia Hotel Vinifera Hotel Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 Referencia #34 Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 77 Elektronika Kft Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60 Referencia #61 Referencia #62 Referencia #63 Referencia #64 Referencia #65 Referencia #66 Referencia #67 Referencia #68 Referencia #69 Referencia #70

Hogyan válhat hatékony online marketing eszközzé a minőségi tartalom?

Mialatt az online üzleti világ folyamatosan változik, és a webes marketing taktikák folyamatosan fejlődnek, a marketing cikkek használata még mindig fontos részét képzi a cégek internet marketing stratégiájának.  Sok cég nem tudja milyen stratégiát alkalmazzon amikor keresőoptimalizálásról van szó. Az első lépés egy jó online marketing cég alkalmazása lehet, de természetesen tisztában kell lenni azzal, hogy az adott cég képes-e azt nyújtani amire az adott vállalkozásnak szüksége van: kellően felkészült, és vannak megfelelő referenciái az adott probléma megoldásában. 

PR és marketing cikk írás

 

A fogyasztók jobban befolyásolhatóak manapság a közösségi média segítségével mint valaha. Naprakésznek, hitelesnek kell lennie minden cégnek, amely az online világban próbálja a vásárlókat megcélozni.
 

Cikket a keresőknek vagy az olvasóknak kell írni?

 
A helyes válasz, mindkettőnek. Folyamatos tartalomközlés a cikkben használt kulcsszavak révén alkalmas marketing eszközként. Ne feledjük, csak a keresőknek írt cikkek a rengeteg kulcsszó használatának köszönhetően nehezen olvashatóak és értelmezhetőek, valamint hozzá kell tenni, a keresők sem ostobák, felismerik a nem a fogyasztóknak szánt tartalmakat. Napjainkban a keresők és az olvasók is jó minőségű tartalmat keresnek.  A kulcsszavak és meta tagek használata is fontos a keresőmotoroknak való kedvezés miatt, de a látogatók számára hasznos információkat kell közölni ezzel segítve elő azt, hogy potenciális vásárlókká, lojális látogatókká váljanak. 
 

Megéri a befektetett energiát?

 
A válasz egyértelműen igen. Ez még mindig az egyik hatásos része a SEO stratégiának. Ugyanannak a cikknek több oldalon történő publikálásával többet árthatunk, mint használhatunk a keresési rangsorban való előrébb kerülésben. Sokkal célravezetőbb válogatott cikkeit magas színvonalú weboldalakon megosztani, mintsem ugyanazt a tartalmat több száz különböző rossz weboldalon . A kulcs a minőség a mennyiséggel szemben. Sok vállalkozás kiszervezi ezeket az online marketing feladatokat, mert egyszerűen nincs idejük, vagy megfelelő erőforrásuk. 
 
A cikkek közlése magába foglalja a különböző forrásokból származó tartalmak publikálását, de ezzel nem szabad megelégedni. A tartalomközlés nem csak a cikkek közlését jelenti. Ne feledkezzünk meg ezen tartalmak más oldalakon történő közléséről sem. Blogolás egy másik hatékony SEO eszköz. A blogok gyakran rövidebbek a cikkeknél, de előnye, hogy jóval gyakrabban közölhetőek. Minden tartalom segíti a keresőkben való előrébb kerülést. Minden cégnek energiát kell befektetni, tartalmat kell szolgáltatnia. 
 

Összefoglalva

 
A lényeg tehát jó minőségű tartalom közlése, amely magába foglalja a cikkeket, valamint a blog bejegyzéseket. Ha cégében nincs olyan személy, aki erre megfelelő, ne vesztegesse értékes idejét, mert nem lesz képes minőségi tartalom előállítására és konkurensei lépéselőnybe fognak kerülni. Ebben az esetben jobban jár, ha a munkát kiszervezi egy erre szakosodott cégnek, hogy a vezetőség és munkatársai is arra tudjanak koncentrálni, amihez a legjobban értenek. 
 
 

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Kérje ajánlatunkat!