Egyre többet költesz reklámra, egyre kevesebb sikerrel? Hogyan lehet ez? Elmondjuk! Avagy mi az a tartalommarketing?

EN
Referencia #1 Referencia #2 Referencia #3 Referencia #4 Referencia #5 Referencia #6 Referencia #7 Referencia #8 Referencia #9 Referencia #10 Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 77 Elektronika Kft Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 Referencia #44 Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60

Egyre többet költesz reklámra, egyre kevesebb sikerrel? Hogyan lehet ez? Elmondjuk!

Máté Balázs és Szóró Ákos, online marketing tanácsadó
A reklámjaim hatástalanok! Egyre többet költök hirdetésre, mégis egyre kevesebben rendelnek tőlem! Hogyan lehet ez? Máté Balázs online marketing tanácsadó elmondja, mi a titok nyitja!
 
Egyre többet költesz reklámra, egyre kevesebb sikerrel? Hogyan lehet ez? Elmondjuk! Avagy mi az a tartalommarketing?

A fogyasztói társadalom mára szinte teljesen megváltoztatta a hagyományos marketing világát. Ma már a mediabox segítségével átléphetjük a reklámokat, egyszerűen figyelmen kívül hagyjuk a nyomtatott reklámokat, és már az online reklámokon is egyszerűen átnézünk. Akik tapasztaltan mozognak már a marketing világában, azok tudhatják, hogy a konvencionális reklámformák kezdenek kevésbé hatásosak lenni, így biztosan van jobb módszer. De mi ez?

 

 

 

A tartalomé a marketing jelene és jövője is

A tartalommarketing és a hagyományos marketing között az a különbség, hogy az utóbbiban nem szerepel az értékes és releváns információ, mivel az csak eladni akar. Az egyszerű marketing folyamatok során csak a reklámokat kapjuk az arcunkba, e-mail fiókunkba, amit egyáltalán nem találunk hasznosnak, sőt már egyre kevésbé olvassuk el őket. Nagyon sokan reklámgyűlölővé váltak, aki reklámoz, inkább utálatot kap, mint vevőket. A jó tartalom, pl. egy érdekes cikk, egy jó videó  láttán azonban megáll az ember, elolvassa azt, gondolkodik rajta, majd ennek következményében lehet, hogy minimális változás történik az életében, másképp látja majd a dolgokat.
Marketing szakértők ezrei vélekednek úgy világszerte, hogy a tartalommarketing nem a marketing jövője, hanem már a jelene is. 
 

Komplex online marketing szakértői kezekben: 15 év tapasztalat, szakképzett apparátus, 1.3 millió Facebook rajongó, keresőoptimalizálási kutatás egyetemi szinten. Kérd ajánlatunkat ide kattintva! 

 

Kiváló tartalmak nélkül nem megy

Attól függetlenül, hogy milyen módszereket használsz marketing stratégiádban, a tartalommarketinget mindenképp bele kell építened. A következő elemekből épül fel egy jó tartalommarketing kampány:
 
  • Közösségi média: A tartalommarketing stratégia meg kell hogy előzze a közösségi média stratégiát. A közösségi marketing semmit nem ér, ha nincsen tartalmad, amit megossz ott. 
  • SEO: a keresőmotorok jó helyezéssel jutalmazzák a remek tartalmakkal rendelkező oldalakat. A horizontális keresőoptimalizálásnak az erős on site SEO mellett a legfontosabb eszköze a nagy tartalom. 
  • PR: a sikeres PR stratégiák olyan dolgokkal foglalkoznak, amelyek érdeklik őket, és nem az eladásra koncentrálnak. Cikkek elhelyezése nagy látogatottságú portálokon, olvasott újságokban az egyik legjobb marketing eszköz tapasztalataink szerint is. 
  • PPC: egy jól működő PPC kampány mögött is megfelelő tartalmaknak kell állniuk. A Landing Page sem csak reklám lehet! 
  • Tartalom stratégia: majdnem minden tartalommarketing stratégia része a tartalom stratégia.
 

Tartalommarketing marketing jelentősége 

Ahhoz, hogy sikeres legyen a tartalommarketing kampányod, ki kell dolgoznod és dokumentálnod kell annak stratégiáját. Egy kutatás szerint az üzleti döntéshozók 80%-a cikkekből szerez információkat egy cégről, nem pedig annak reklámjaiból. 70%-uk mondta, hogy az ilyen tartalmak által közelebb érzik magukat a céghez, 60%-uk pedig azt, hogy az ilyen tartalmak segítenek a vásárlóknak jobb döntést hozni. Tedd fel magadnak a következő kérdést: mi lenne, ha vásárlóid örülnének a nekik kiküldött reklámoknak? Mi lenne, ha azokat nyomtatásban, emailben kapnák meg, vagy weboldaladon találnák, ahol akár 15-30-45 percet is eltölthetnek olvasással? Egy reklámot az ember pár másodpercig nézeget, ha érdekli, akkor esetleg fél percig nézegeti, mérlegeli annak paramétereit. A tartalommarketingnél ez az idő a szöveg elolvasásával jelentősen nő, és mivel abban az emberek értékes tartalmakat találnak, azt végig is gondolják, esetleg életükbe építik a bennük található hasznos információt. És ezt kitől tudták meg? Ki változtatta meg életük egy kis szegletét? Te, és tartalmad. Ami után már nem is kérdés, hol fog vásárolni az illető.
 

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!