notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Online marketing cikkek, hírek: keresőoptimalizálás, online marketing stratégia, közösségi média marketing az online marketing tanácsadó tollából.

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
logo_1 logo_2 logo_3 logo_4 logo_5 logo_6 logo_7 logo_8 logo_9 logo_10 logo_11 logo_12 logo_13 logo_14 logo_15 logo_16 logo_17 logo_18 logo_19 logo_20 logo_21 logo_22 logo_23 logo_24 logo_25 logo_26 logo_27 logo_28 logo_29 logo_30 logo_31 logo_32 logo_33 logo_34 logo_35 logo_36 logo_37 logo_38 logo_39 logo_40 logo_41 logo_42 logo_43 logo_44 logo_45 logo_46 logo_47 logo_48 logo_49 logo_50 logo_51
logo_1 logo_2 logo_3 logo_4 logo_5 logo_6 logo_7 logo_8 logo_9 logo_10 logo_11 logo_12 logo_13 logo_14 logo_15 logo_16 logo_17 logo_18 logo_19 logo_20 logo_21 logo_22 logo_23 logo_24 logo_25 logo_26 logo_27 logo_28 logo_29 logo_30 logo_31 logo_32 logo_33 logo_34 logo_35 logo_36 logo_37 logo_38 logo_39 logo_40 logo_41 logo_42 logo_43 logo_44 logo_45 logo_46 logo_47 logo_48 logo_49 logo_50 logo_51
Főoldal > Fa struktrúrájú kategorizálás > Online Marketing

Online Marketing

Online marketing cikkek, hírek: keresőoptimalizálás, online marketing stratégia, közösségi média marketing az online marketing tanácsadó tollából.

Online marketing tippek webáruházaknak

2020/04/08 - Czifra Zsófia, Vendéglátás és turizmus online marketing divízió vezető

5 marketing tipp webáruházaknak az értékesítés fellendítésére

Éppen a napokban készítettek velünk egy interjút azzal kapcsolatban, hogy hogyan hat a válság és a koronavírus az online kereskedelemre és a vásárlói szokásokra....
A 13 legfontosabb egészségügyi marketingtrend 2020-ban

2020/04/08 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

A 13 legfontosabb egészségügyi marketingtrend 2020-ban

Összefoglaltuk, mely marketing trendekre kell figyelnie egy egészségügyi marketingesnek 2020-ban. 13, nem csak online marketing tanács, ami azonnal sikerhez vezet. 
Szállodamarketing trendek 2020

2020/04/01 - Czifra Zsófia, Vendéglátás és turizmus online marketing divízió vezető

9 népszerű szállodamarketing trend, amire érdemes odafigyelni 2020-ban

Nos, manapság nem élünk könnyű időket, ami a turizmust illeti, különösen borzasztó időket élünk. Habár egyelőre a kilátások nem jók, a helyzet javulni fog, és az...
PPC hirdetések plasztikai sebészeteknek - Útmutató 4. rész

2020/03/26 - Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

A nagy plasztikai sebészeti marketing útmutató – IV. rész

Milyen fizetett hirdetéseket érdemes plasztikai sebészként indítani? Összefoglaltuk útmutatónkban részletesen, hogy melyiket, hogyan csináld hatékonyan!
Közvetlen foglalásra való ösztönzés

2020/03/11 - Czifra Zsófia, Vendéglátás és turizmus online marketing divízió vezető

18 tipp a közvetlen szállodai foglalások fellendítéséhez

Mi a legtöbb szálloda/hotel/üdülőhely/szállás problémája manapság? A pofátlanul magas jutalékok, amelyeket a szállásközvetítő webhelyeknek, az ún....
Elkezdődött: gazdasági világválság 2020. Hogyan készülj fel rá marketingesként?

2020/03/07 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Elkezdődött: gazdasági világválság 2020. Hogyan készülj fel rá?

Kétségtelen, hogy itt van az új gazdasági világválság. 2020 márciusában minden jel ezt mutatja. Talán kétségbe estél, talán félsz, de egyszer minden...
Facebook szállodahirdetések

2020/03/04 - Czifra Zsófia, Vendéglátás és turizmus online marketing divízió vezető

Amit a Facebook szállodahirdetéseiről tudni érdemes

A Facebook hirdetéseket két nagyobb kategóriára oszthatjuk: vannak olyanok, amelyek különböző felületeken célozzák meg a felhasználókat, hogy elvégezzenek egy műveletet (pl....
Helyi SEO hoteleknek Hogyan vonzz nagyobb forgalmat webhelyedre (és hogyan konvertáld azt)

2020/03/02 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Helyi SEO hoteleknek: Hogyan vonzz nagyobb forgalmat webhelyedre (és hogyan konvertáld azt)

Hogyan lesz hoteledben a legtöbb direkt szobafoglalás a weboldaladon keresztül? Mutatjuk, melyek a legköltséghatékonyabb hotel marketing eszközök.   
Online marketing
Pihengetünk? mobile
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
1 004 796
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Ismeretségi hálózat

A közösségi média egy külön fajtája. Az ismertségi...

Kereskedelmi hirdetés

Ezek a hirdetések a Google és a Bing találatai oldalain is megjelennek a...

TrueView hirdetés

A Google AdWords-ön belül készített videóhirdetés. A TrueView...

Egyéni értékajánlat

Mi az, ami a te termékedet, szolgáltatásodat vagy cégedet...

Bannolás

Bannolás a keresőoptimalizálás...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.