Manapság rengeteg blogger és vlogger születik, miért ne lehetnél te is az? Egyszerűbb, mint gondolnád! Lukács Kornélia a marketing Porfesszorok tanácsadója elmondja, hogyan tedd!

EN
Prestige Memoriae Liget Royal Hévíz Callas Cafe Callas House Duna Relax Bükkös Hotel Pastel Guest House Regia Hotel Vinifera Hotel Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 Referencia #34 Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 77 Elektronika Kft Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60 Referencia #61 Referencia #62 Referencia #63 Referencia #64 Referencia #65 Referencia #66 Referencia #67 Referencia #68 Referencia #69 Referencia #70

Hogyan lehetsz sikeres social media influencer?

Lukács Kornélia, Divat és Stílus főszerkesztő, Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Manapság rengeteg blogger és vlogger születik, miért ne lehetnél te is az? Egyszerűbb, mint gondolnád! Lukács Kornélia a marketing Porfesszorok tanácsadója, a Divat és Stílus online magazin főszerkesztője elmondja, hogyan tedd! 
 

Manapság rengeteg blogger és vlogger születik, miért ne lehetnél te is az? Egyszerűbb, mint gondolnád! Lukács Kornélia a marketing Porfesszorok tanácsadója elmondja, hogyan tedd!

Kattints IDE 2019-es cikkünkért ebben a témában!

 

Gondoltál már arra, hogy milyen jó lehet azzal pénzt keresni, hogy az Instagram feltöltesz magadról néhány fotót? A közösségi médián számtalan olyan felhasználóval találkozhatunk manapság, aki abból él, hogy kreatívan használja az Instagramot, a Facebookot, és egyéb felületeket. Ilyenkor persze mindenki kicsit féltékeny lesz, pedig az út előttünk is nyitott, és nem is olyan göröngyös, ha ilyen vágyakat dédelgetünk. A cégek manapság egyenesen harcolnak azért, hogy egyedi véleményvezérekkel dolgozhassanak együtt, így nagy valószínűséggel a jövőben egyre népszerűbb lesz ez a „szakma”. De hogyan lehet valakiből sikeres social media influencer? 

 

Ha több Instagram követőt szeretnél GYORSAN, nézd meg ezt a videót, majd vedd fel velünk a kapcsolatot ITT

 

 

Határozd meg a témát, amivel foglalkozni szeretnél! 

Az első, és talán az egyik legfontosabb lépés, hogy mielőtt belevetnéd magad a social media világba, határozd meg azt, hogy mit szeretnél üzenni a közösségi médiás felületeiden az embereknek! Ha például a divat az, amiben igazán otthon érzed magad, akkor ne a gasztronómiával kapcsolatos fotók uralják az Instagram feed-ed! Ha több témába egyszerre belefogsz, előfordulhat, hogy egy nagy káosz lesz a vége, és könnyen lehet, hogy a követőid átpártolnak egy rendezettebb, átgondoltabb oldalra! 

 

Az Infuencer elengedhetetlen eszköze: Ruházz be egy jó minőségű telefonra!

Egy jó social media influencer igényes tartalmakkal lepi meg a követőit, amihez elengedhetetlen a megfelelő technikai háttér. Manapság már a telefonok is hasonló kamerával rendelkeznek, mint egy komoly fényképezőgép, így érdemes inkább egy jó minőségű telefonra beruháznod, amivel szép, igényes képeket készíthetsz. Az ilyen tartalmak mindig felkeltik a felhasználók figyelmét! 

 

 

 

Alkoss egyedit! 

Ha szeretnél kitűnni a tömegből, arra lesz szükséged, hogy egyedi, különleges tartalmakat gyárts a felhasználóknak. Ehhez ugye jó ötletnek tűnik, ha külföldi felhasználóktól inspirálódsz, azonban arra figyelj, hogy ez csupán inspiráció legyen és ne másolás, utánzás! Senki sem fog rád felfigyelni, ha nem tudsz önállóan gondolkozni, egyedi tartalmakat előállítani! 

 

Ne félj a kritikától sem! 

Ha ezen a pályán szeretnél érvényesülni, akkor tisztában kell lenned azzal, hogy a kritika téged sem fog elkerülni. Bármit csinálhatsz, biztos, hogy lesznek olyanok, akik nem lesznek elégedettek veled vagy a munkásságoddal. Különösen a social mediás felületeid elindításakor érdemes nagyobb hangsúlyt fektetned arra, hogy elolvasd a véleményeket, kommenteket, hiszen ebből rengeteg tanulhatsz, és a későbbiekben nagy hasznodra válhat ez a segítség. 

 

Engedd, hogy rád találjanak! 

Ahhoz, hogy a leendő követid megtalálják a közösségi oldalon, ezt neked is „támogatnod” kell. Ezt a legjobban úgy tudod megtenni, hogy hashtagaeket használsz! Válassz a népszerű hashtagek közül, és ezekkel lásd el a fotóidat! Ezek kívül pedig ne felejtsd el bejelölni azt sem, hogy éppen hol tartózkodsz, és kivel! 

 

Ne félj a bukástól!

Sokan sok mindenben voltak sikertelenek, az Instagram Influencer azonban nem az egyetemi diplomát és különleges képességeket igénylő szakma. Hány emberrel találkoztam, akit nem szerettek kolégái, gyűlölködő, igazi energia vámpír volt, ráadásul munkájában is sikertelen. Ma social media influencernek tartja magát… Te ennél több vagy, igaz?! Ha lány vagy, egy pár jól retusált képpel hamar sok követőd akad, még akkor is, ha a való életben ez nincs így. Nem kell ahhoz a való világban a társaság központja és kedvelt figurája légy, hogy az Instagramon tízezres követőtáborra tegyél szert. Személyiséged esetleges hibáit ugyan olyan jótékonyan fedi el a Valencia filter, ahogy varázsol  nőt egy átlagon aluli lányból. Kezdj hát neki nyugodtan, hidd el, jobb leszel, mint sokan,akik ma már Infulencernek tartják magukat! 

 

A magyarországi összesített influencer toplistát ITT találod! 
 

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Kérje ajánlatunkat!