notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

A Google szemüveg, a mobiltelefonokhoz hasonlóan ismét megváltoztatja az életet?

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
logo_1 logo_2 logo_3 logo_4 logo_5 logo_6 logo_7 logo_8 logo_9 logo_10 logo_11 logo_12 logo_13 logo_14 logo_15 logo_16 logo_17 logo_18 logo_19 logo_20 logo_21 logo_22 logo_23 logo_24 logo_25 logo_26 logo_27 logo_28 logo_29 logo_30 logo_31 logo_32 logo_33 logo_34 logo_35 logo_36 logo_37 logo_38 logo_39 logo_40 logo_41 logo_42 logo_43 logo_44 logo_45 logo_46 logo_47 logo_48 logo_49 logo_50 logo_51
logo_1_2 logo_2_2 logo_3_2 logo_4_2 logo_5_2 logo_6_2 logo_7_2 logo_8_2 logo_9_2 logo_10_2 logo_11_2 logo_12_2 logo_13_2 logo_14_2 logo_15_2 logo_16_2 logo_17_2 logo_18_2 logo_19_2 logo_20_2 logo_21_2 logo_22_2 logo_23_2 logo_24_2 logo_25_2 logo_26_2 logo_27_2 logo_28_2 logo_29_2 logo_30_2 logo_31_2 logo_32_2 logo_33_2 logo_34_2 logo_35_2 logo_36_2 logo_37_2 logo_38_2 logo_39_2 logo_40_2 logo_41_2 logo_42_2 logo_43_2 logo_44_2 logo_45_2 logo_46_2 logo_47_2 logo_48_2 logo_49_2 logo_50_2 logo_51_2
Főoldal > A Google szemüveg, a mobiltelefonokhoz hasonlóan ismét megváltoztatja az életet?

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

A Google szemüveg, a mobiltelefonokhoz hasonlóan ismét megváltoztatja az életet?


2013/04/15
Máté Balázs és Geczki Csilla online marketing tanácsadó

Forrás: matebalazs.hu

 

Forradalmi változás előtt a Világ? Amióta megjelent a Google Glass azaz a Google Androidos szemüvege, parázs viták alakultak ki róla: személyiségi jogokat sért, korlátlan hatalomhoz juttatja a Google-t, mondják az ellenzők. Kétségtelenül kényelmes és hatékony eszköz a mindennapokban, hiszen a kezünk használata nélkül, akár észrevétlenül tudunk videókat, képeket rögzíteni, ezeket akár azonnal meg is osztani, vagy elküldeni valakinek. Egy beszélgetés közben rá tudunk keresni a beszélgetés tárgyára, arról információkat szerezve, felhasználva a beszélgetés közben, hatalmas előnyre téve szert a vitapartnerrel szemben. Van egy Google Android reklám, amelyben a srác csajozásra használja fel a szemüveget, a beszélgetés közben rákeresve a felmerülő témákra. Így igazán könnyű lehet elbűvölni egy lányt, milyen intelligens és tájékozott lehetsz a Világhálóval a szemed előtt. Sőt, akár videó telefonálhatsz is, tehát akár élő ember is segíthet neked. Nos, nézzük meg, mit is tud a Google Glass, azaz a Google Szemüveg. 
A Google szemüveg, a mobiltelefonokhoz hasonlóan ismét megváltoztatja az életet?

 

A Google bepillantást enged, milyen is a Google Glass használat közben

Az okostelefonok és tabletek már ott vannak a mindennapjainkban, de merre is tart gyorsan fejlődő virtuális világunk, mi lehet a következő nagy dobás? A pálya legnagyobb játékosai szerint – Apple és Google –a jövő a „felvehető” számítástechnikai eszközöké. Az Apple a hírek szerint egy okos óra fejlesztésébe kezdett, miközben a Google előbbre tart: okos szemüvegének prototípusa már bemutatásra került. De miért is nagy dobás egy ilyen okos szemüveget viselni?
 
 

Ha szeretnéd komplexen látni, mi kell honlapod hatékony üzemeltetéséhez, gyere el tanfolyamunkra, ahol mindezt részleteiben elemezzük! Részletek ide kattintva! 

Pihengetünk?
 
Ezidáig csak találgathattunk mire is lesz képes egy ilyen eszköz. Íme néhány, ízelítőként bemutatott lehetőség az alkalmazásáról képekben:
 
Google Glass chat
 
Chatelés a Google Glass-al
 
 
Navigáció a Google Glassal
 
Navigáció a Google szemüveggel
 
 
Wikipédia böngészése Google Glassal
 
A Wikipédia böngészése a Google Glass segítségével
 
 
 
Youtube a Google Glasson
 
Youtube a Google szemüvegen
 
 
Lehet, hogy a Google szemüveg lesz a jövő nagy dobása? Ha a képeket nézzük, még el is hihetjük. A szemüveg beszédvezérelt, és az Okay, Glass kifejezésre olyan szolgáltatások aktiválódhatnak, mint amilyen a videó chat, a navigáció, fotózás, közösségi megosztás, vagy keresőeredmények megjelenítése adott témában.
Maga a felület valóban letisztult és természetes, ami meglehet, hogy valóban azt vetíti elő, hogy ezek a hordható eszközök lesznek nemsokára az első számú kütyüjeink, okostelefonjainkat helyettesítendő.
Azonban az is fontos szempont, hogy hogyan néz ki az ember egy ilyen szemüvegben és valószínűleg ez a legnagyobb kihívás a termékkel kapcsolatosan. A szemüveg designja valóban elegáns, már amennyire egy számítógép a fejünkön elegáns lehet.
 
De, annak ellenére, hogy a megszállottak azonnal ráugranak erre az újdonságra is, azért jobb, ha az átlagos felhasználókra is gondolnak majd, akiket meglehet, zavarna, ha úgy néznének ki, mint egy Star Trek szereplő nem is olyan távoli rokonai.
A Goolge teljes videója már elérhető a termékkel kapcsolatosan. A Google Glass 2014-nél előbb biztosan nem jelenik meg a piacon.
 

Elszemélytelenedő világot hoz a Google Glass?

Már most is sokszor látjuk, hogy a fiatalok ahelyett, hogy egymással játszanának, beszélgetnének, ülnek egymás mellett, és a telefonjaikat nyomkodják. Az okostelefonok fejlődésével az Internet már ott van minden gyerek zsebében. Facebook, játékok, chat stb. Édesanyám mindig rám szól, ha a lányommal átmegyünk hozzá, és ahelyett, hogy a családdal foglalkoznék, éppen közösségi médiázok. De ehhez legalább elő kell venni a telefont. A Google Glass ezt is leegyszerűsíti, hiszen beszélgetésünk közben is netezhetünk, a másik észre sem veszi. De gondoljunk bele abba is, hogy felvételt készíthetünk olyan helyen is, ahol egyébként tilos kamerázni, fotózni. Strand, öltözők, múzeumok, színház stb. Mindezt a szemüvegünkkel… Nos, hogy megváltoztatja-e a világot a Google szemüvege, az nem kérdés, csak a kérdés az, hogyan…. Szerinted? 
 
 
 
 
 
 
Online marketing

Ajánlatkérés

Több vásárlót szeretnél? Több vendéget szeretnél? Több ügyfelet szeretnél? Hatékonyabb marketinget szeretnél? Megalkotjuk tökéletes marketing stratégiádat, 2019.12.31-ig történő megrendelés esetén ennek díját elengedjük*.


*egy éves megrendelés esetén


Pihengetünk? mobile
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
521 467
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Hamis pozitív

Mi is az a hamis pozitív?    A hamis pozitív az amikor egy email rendszer tévesen...

Olvasási időtartam

Mit is jelent az olvasási időtartam? Az olvasási időtartam azt jelzi, hogy egy...

Linképítés

Mi az a linképítés? A linképítés (angolul „link...

Cikkgyűjtő oldal

Egy olyan oldal, amelyen külön kategóriákba sorolt és rendezett cikkek kerülnek...

Ismeretségi hálózat

A közösségi média egy külön fajtája. Az ismertségi hálózat weboldalakon a...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.