notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Hogyan tudsz előre jutni a Google Cégem oldaladdal a Google találati listáján, hogyan függ össze a SEO, a keresőoptimalizálás és a Cégem oldalad.

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
logo_1 logo_2 logo_3 logo_4 logo_5 logo_6 logo_7 logo_8 logo_9 logo_10 logo_11 logo_12 logo_13 logo_14 logo_15 logo_16 logo_17 logo_18 logo_19 logo_20 logo_21 logo_22 logo_23 logo_24 logo_25 logo_26 logo_27 logo_28 logo_29 logo_30 logo_31 logo_32 logo_33 logo_34 logo_35 logo_36 logo_37 logo_38 logo_39 logo_40 logo_41 logo_42 logo_43 logo_44 logo_45 logo_46 logo_47 logo_48 logo_49 logo_50 logo_51
logo_1_2 logo_2_2 logo_3_2 logo_4_2 logo_5_2 logo_6_2 logo_7_2 logo_8_2 logo_9_2 logo_10_2 logo_11_2 logo_12_2 logo_13_2 logo_14_2 logo_15_2 logo_16_2 logo_17_2 logo_18_2 logo_19_2 logo_20_2 logo_21_2 logo_22_2 logo_23_2 logo_24_2 logo_25_2 logo_26_2 logo_27_2 logo_28_2 logo_29_2 logo_30_2 logo_31_2 logo_32_2 logo_33_2 logo_34_2 logo_35_2 logo_36_2 logo_37_2 logo_38_2 logo_39_2 logo_40_2 logo_41_2 logo_42_2 logo_43_2 logo_44_2 logo_45_2 logo_46_2 logo_47_2 logo_48_2 logo_49_2 logo_50_2 logo_51_2
Főoldal > Öt módszer, amelyekkel javíthatod Google Cégem fiókod rangsorolását

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Öt módszer, amelyekkel javíthatod Google Cégem fiókod rangsorolását


2017/07/17
Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Hogyan tudsz előre jutni a Google Cégem oldaladdal a Google találati listáján, hogyan függ össze a SEO, a keresőoptimalizálás és a Cégem oldalad.

Öt módszer, amelyekkel javíthatod Google Cégem fiókod rangsorolását

Pár hete írtam arról, miért fontos a keresőoptimalizálás mellett az, hogy a Google cégem fiókod is optimalizált legyen. Röviden összefoglalva, vannak olyan esetek, amikor a SEO semmit nem ér, hiszen a Google cégem fiókból származó adatokat adja fel előrébb, vagy láthatóbb helyen a Google. A teljes cikket ITT olvashatod el. 

 

Ha elolvastad korábbi cikkemet, egyértelmű, miért fontos az előkelő rangsorolás a Google cégem fiókoddal is.  Nézzük tehát, mi kell ehhez! 

 

1. Cégjegyzék

Az előkelő rangsoroláshoz elengedhetetlen hogy a Google meggyőződjön arról, hogy vállalkozásunk valódi. A Google ehhez megvizsgálja, hogy a cég neve, címe és telefonszáma (Name, Address, Phone number – NAP) milyen gyakorisággal található meg az interneten. Ez a módszer pontosan úgy működik, mint a keresőoptimalizáláshoz (SEO) használt visszahivatkozások más weboldalakról. Minél többször találhatók meg ezek az adatok az interneten, annál jobb rangsorolást érhetünk el.


2. Összehangolt NAP adatok

Pihengetünk?

A NAP adatoknak minden forrásban aktuálisnak és egyezőnek kell lenniük a Google Cégem fiókban megadott adatokkal, különben a Google robotjai összezavarodhatnak.

 

Ennek biztosításához időnkénti személyes felmérésre lesz szükség. Keressünk rá cégünkre a weben és ellenőrizzük, hogy azokon az oldalakon, amelyeken a NAP adatok szerepelnek, valós és friss információk vannak megadva. Amennyiben elavult cégnevet, címet vagy telefonszámot vélünk felfedezni, vegyük fel a kapcsolatot az oldal üzemeltetőivel és kérjük az adatok frissítését. Ilyenkor minden más adatot, például az email címet is érdemes ellenőrizni, még ha ezek nem is számítanak közvetlenül a Cégem fiók rangsorolásánál.

 

3. NAP a weboldalon

A cég nevét, címét és telefonszámát természetesen saját weboldalunkon is fel kell tüntetnünk. Egyesek szerint érdemes a fejlécbe vagy a lábjegyzetbe is elhelyezni ezeket az adatokat, így minden aloldalon megjelennek majd. Valójában teljesen elfogadható ha egy külön „Kapcsolat” aloldalra írjuk ki a NAP-ot és minden más elérhetőséget. A Schema sablon használata itt külön előnyt jelenthet, ezért javasolt minden esetben alkalmazni. Ha nem tudod mi ez, kérdezd meg webprogramozódat, ő segíteni fog. Ha tényleg ért ahhoz, amit csinál…

 

4. Beágyazott Google Térkép a weboldalon

Ha van még valami, amit fontos elhelyezni a „Kapcsolat” aloldalon, az egy beágyazott interaktív Google Térkép, a Cég fiókjának adataival. Ez segít a Googlenak megerősíteni, hogy a cég valóban a fiókban megjelölt földrajzi címen található.

 

Ezt könnyedén megtehetjük, ha a Google Térképen rákeresünk cégünk nevére, majd ha megtaláltuk a térképen, kattintsunk rá a névre, hogy oldalt megjelenjenek a hozzá tartozó adatok. A bal felső sarokban (a keresősáv bal oldalán) három rövid vonalat látunk. Kattintsunk rá ezekre a vonalakba, majd a megnyíló menüben keressünk meg a kis láncszem-ikont, ami a link megosztását illetve beágyazását jelzi. Ezen keresztül hozzájuthatunk a beágyazó-kódhoz, amit elhelyezhetünk weboldalunkon.

 

5. Értékelések

Az értékelések rendkívül fontosak a cég Google fiókja hitelességének növeléséhez. A Google is sokkal jobban „bízik,” és nagyobb valószínűséggel is mutatja majd a találatok között egy olyan Cég profilját, aminek több tucat értékelése van, mint egy olyanét, aminek egy sem.


A rangsorolás kiértékelése

Ha a fentiek ellenére még mindig nem sikerült magasabb helyezést elérnünk, akkor valószínűleg több oldalon kell, hogy feltüntettessük NAP adatainkat.

Nézzünk utána, hogy a konkurens cégek adatai mely oldalakon vannak elhelyezve. Keressünk rá a cég nevére és figyeljük meg, hogy például mely online linkgyűjtő oldalakon jelennek meg. Ha tehetjük, mi is reprezentáljuk magunkat ezeken a felületeken.
 

SEO, keresőoptimalizálás

Ajánlatkérés

Több vásárlót szeretnél? Több vendéget szeretnél? Több ügyfelet szeretnél? Hatékonyabb marketinget szeretnél? Megalkotjuk tökéletes marketing stratégiádat, 2019.12.31-ig történő megrendelés esetén ennek díját elengedjük*.


*egy éves megrendelés esetén


Pihengetünk? mobile
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
511 892
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

SPF

Mi is az a SPF? Az SPF az angol sender policy framework (vagyis kiküldői...

Lekérdezés

Mi az a lekérdezés? A lekérdezések az informatikában...

Marketing

De mi is az a marketing? A marketing alapjai kezdőknek Mostanában nem telik el úgy...

Bérleti lista

Mi az a bérleti lista? A bérleti listák, vagy email bérleti...

ALT tag

Az ALT tag fogalmának meghatározása HTML tagek, melyeket weboldalakon...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.