Itt van a Google új közösségi oldala a Google Plus helyett, a Google Cégem!

EN
Referencia #1 Referencia #2 Referencia #3 Referencia #4 Referencia #5 Referencia #6 Referencia #7 Referencia #8 Referencia #9 Referencia #10 Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 77 Elektronika Kft Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 Referencia #44 Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60

Itt van a Google új közösségi oldala a Google Plus helyett, a Google Cégem!

Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Közösségi platformmá alakította a „Követés” gomb a Google Cégemet, ezzel egy új taktikával támad a közösségi média fronton a keresőóriás. Ezúttal sokkal jobb taktikával, mint a Google Plus idején!

 Itt van a Google új közösségi oldala a Google Plus helyett, a Google Cégem!

Tavaly októberben szép csendben egy új funkcióval bővült a Google Cégem szolgáltatás, ami bizonyos értelemben továbbviszi a Google+ hagyatékát a platformon. Bár a Google Plus megszűnik, de ezzel az új iránnyal egy teljesen más oldalról közelíti meg a Google a közösségi médiumok világát. Sokkal jobban. 

 

Amikor anno megjelent a Google Plus több és IWIW-ezés, Facebookozás és MySpaceezés után úgy gondoltam, ezt soha nem fogom használni. Annyira más, annyira bonyolult volt azokhoz képest. Sokan gondolták így 2019 tavaszán a Google Plus története véget is ért. Voltak projektek, melyeket a Google sikertelennek nyilvánított, és bezárt, de a közösségi médiumok világát nem adhatja fel. Ezért egy új, eredeti és sokkal szimpatikusabb ötlettel állt elő. Onnan közelíti meg a felhasználókat, ahonnan ők is ismerik a Google-t. Google fiókja márpedig majdnem mindenkinek van, ha más miatt nem, a Gmail végett biztosan. A Google Térképet is mindenki használja, így kitűnő az ötlet, hogy egyesítsük a Facebook, a Tripadvisor és a Foursquare képességeit a Google Térképen. Itt adjunk lehetőséget a cégeknek (akik aztán majd fizetnek a Googlenek a jobb láthatóságért) hogy oldalakat hozzanak létre, és azokat kezeljék. Adjunk lehetőséget a népnek, akik ezt követik illetve értékelik. Itt tart ma a Google Cégem. 

 

Akik gyakran használják az alkalmazást mobiltelefonon, azok felfigyelhettek egy kis „Követés” gombra, amely a cégek adatlapján jelenik meg. Ez a gomb eleinte csak Android rendszereken volt elérhető, és habár a Google a bejelentésben  nem tett említést arról, hogy iOS rendszerekre is megérkezik-e majd a funkció, biztosak lehetünk benne, hogy az Apple felhasználók sem maradnak majd ki a mókából.

 

Eleinte nem is minden országban volt elérhető a Követés gomb, de ezen országok listáját is igyekszik bővíteni a Google – többek között Magyarországon is találkozhatunk már vele. Érdemes továbbá megjegyezni, hogy a funkcióhoz egy frissített Google Térkép alkalmazásra van szükség a telefonon.

 

Szóval mit csinál a Követés gomb a Google Cégem oldaladon?

Amikor egy felhasználó rábök a Követés gombra Google Cégem adatlapodon, akkor az ide posztolt bejegyzéseid megjelennek majd neki a Térkép alkalmazás „Neked” felületén. Korábban, ha egy felhasználó látni szerette volna ezeket a bejegyzéseket, akkor a konkrétan rá kellett keresnie céged adatlapjára (ami a Térképen vagy a Tudáspanelen jelent meg).

 

Elemezzük céged online marketing kommunikációját, feltárjuk a hibákat, mérhető célokat tűzünk ki, és közösen elérjük azokat! Kérd ajánlatunkat online marketing stratégia kialakítására MOST!

 

Ajánlatkérés

Több vásárlót szeretnél? Több vendéget szeretnél? Több ügyfelet szeretnél? Hatékonyabb marketinget szeretnél? Megalkotjuk tökéletes marketing stratégiádat, 2024.03.31-ig történő megrendelés esetén ennek díját elengedjük*.

*egy éves megrendelés esetén


 

A Neked felületen egyébként javasolt helyi cégek jelennek meg a felhasználónak a személyes keresési és vásárlási előzményei alapján. A követés funkciónak köszönhetően a felület lehetőséget nyújt arra, hogy a cégek egy újabb csatornán érhessék el közönségüket.

 

Érdemes megjegyezni, hogy mélyen a Google Térkép androidos verziójának beállításai között (Beállítások > Értesítések > Emberek és helyek) van egy „Személyes vonatkozású helyek” opció, amivel valószínűleg az állítható be, hogy a követett helyek frissítéseiről értesítéseket kapj-e. Ez alapértelmezettként be van kapcsolva, de azért jó tudni róla.


Mit tegyenek a cégek?

Érdemes tehát megnyitnod Google Cégem adatlapodat, és vetni egy alapos pillantást arra, hogy hogyan is kezeled bejegyzéseidet a platformon. A Google Cégem szolgáltatást egyre több vállalat használja, méghozzá aktívan. Ha szeretnél releváns maradni, akkor neked is okot kell adnod a felhasználóknak arra, hogy kövessék adatlapodat – akárcsak a Facebookon, vagy bármilyen közösségi médián tennéd. Amennyiben Google Cégem fiókod kezelését szakemberekre szeretnéd bízni, vedd fel velünk most a kapcsolatot, segítünk! Kattints IDE most!

 

Apropó Facebook – a Google Cégem „Neked” felületén egyelőre könnyű érvényesülni, mert egyrészt nem olyan telített tartalmakkal, másrészt pedig nem egy olyan számító algoritmus uralja, mint a legtöbb nagyobb közösségi hálózaton.

 

Kétségtelen, hogy a Google még nem adta fel a küzdelmet egy globális közösségi hálózatért, csak éppen most új taktikával próbálkozik: ahelyett, hogy egy teljesen új platformot jelente be (mint azt a Google+ esetében tette), egy meglévő, sikeres, hasznos termékét formálja át „közösségibb” jellegűvé.
 

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!