notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Hogyan szerezz még több vásárlót a Foursquare-rel – 3 részből álló marketing stratégia, ami működik

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
logo_1 logo_2 logo_3 logo_4 logo_5 logo_6 logo_7 logo_8 logo_9 logo_10 logo_11 logo_12 logo_13 logo_14 logo_15 logo_16 logo_17 logo_18 logo_19 logo_20 logo_21 logo_22 logo_23 logo_24 logo_25 logo_26 logo_27 logo_28 logo_29 logo_30 logo_31 logo_32 logo_33 logo_34 logo_35 logo_36 logo_37 logo_38 logo_39 logo_40 logo_41 logo_42 logo_43 logo_44 logo_45 logo_46 logo_47 logo_48 logo_49 logo_50 logo_51
logo_1_2 logo_2_2 logo_3_2 logo_4_2 logo_5_2 logo_6_2 logo_7_2 logo_8_2 logo_9_2 logo_10_2 logo_11_2 logo_12_2 logo_13_2 logo_14_2 logo_15_2 logo_16_2 logo_17_2 logo_18_2 logo_19_2 logo_20_2 logo_21_2 logo_22_2 logo_23_2 logo_24_2 logo_25_2 logo_26_2 logo_27_2 logo_28_2 logo_29_2 logo_30_2 logo_31_2 logo_32_2 logo_33_2 logo_34_2 logo_35_2 logo_36_2 logo_37_2 logo_38_2 logo_39_2 logo_40_2 logo_41_2 logo_42_2 logo_43_2 logo_44_2 logo_45_2 logo_46_2 logo_47_2 logo_48_2 logo_49_2 logo_50_2 logo_51_2
Főoldal > Hogyan szerezz még több vásárlót a Foursquare-rel – 3 részből álló stratégia, ami működik

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Hogyan szerezz még több vásárlót a Foursquare-rel – 3 részből álló stratégia, ami működik


2014/04/25
Máté Balázs és Szóró Ákos, online marketing tanácsadó

Gondoltál már rá, hogy kisvállalkozóként hogyan használhatod ki a közösségi média előnyeit? A jelenlegi gazdasági helyzetben minden kisvállalkozás azért küzd, hogy még több vásárlót szerezzen, de senki sem szeretne túl sok pénzt és időt áldozni annak marketingjére. Itt jön képbe a Foursquare marketing. 

Hogyan szerezz még több vásárlót a Foursquare-rel – 3 részből álló marketing stratégia, ami működik

Mi is az a Foursquare marketing?

A Foursquare egy térkép alapú közösségi oldal, amelyen a Facebookhoz hasonlóan be lehet csekkolni helyekről, így láthatod te is, hogy ismerőseid merre járnak, hol vannak, mit csinálnak, mit esznek, mivel képet és szöveget is lehet csatolni a csekkoláshoz.
 
Jelenleg 10 millió felhasználója van, amihez havonta 35.000-en csatlakoznak. Több mint 500.000 cég használja már, és a felhasználók száma az okostelefon eladásokkal egyhuzamban nő és továbbra is növekedni fog. Ami a legfontosabb, hogy a három legfrissebb dolgot ötvözi: a közösségi hálózatot a mobil technológiával és a helyi vállalkozásokkal.
 
 
 

Miért kellene egy vállalkozásnak használnia a Foursquare-t marketingre?

Pihengetünk?
A vállalkozások tulajdonosai tudják, hogy szükségük van közösségi média jelenlétre, azonban sokan mégsem szeretnének belevágni a következő okok miatt:
  • Nincs idejük
  • Nincs kellő jártasságuk az adott médiumon
  • Nem tudják, hogyan is válhatna hasznukra
  • Az eredmények nem láthatók azonnal, idő kell, mire beindul a folyamat
  • Vevőket/rajongókat/követőket kell szerezni közösségi oldalakon keresztül, ami ismét időigényes feladat.
 
A Foursquare azonban három dologban eltér:
  • ’’Instant’’ mobil és közösségi média stratégiának számít
  • Az ügyfelek már csak azzal is kapcsolatba lépnek veled, hogy becsekkolnak
  • A becsekkolásnál a vásárló barátaival is megosztja a tényt, hogy éppen merre van, így azokban tudatosul a cég neve vagy helye, logója
Rengeteg cég nem használja még ki a Foursquare adta előnyöket, így hatalmas előnyre tehetsz szert használatával. A legfontosabb számodra: lehet, hogy te még nem használod a Foursquare-t, de vásárlóid már igen.
 
 

Komplex online marketing szakértői kezekben: 15 év tapasztalat, szakképzett apparátus, 1,3 millió Facebook rajongó, keresőoptimalizálási kutatás egyetemi szinten. Kérd ajánlatunkat ide kattintva! 

 
 

Miért használják a vásárlóid a Foursquare-t?

Most talán érted, hogyan működik a közösségi oldal, de talán még mindig nem lehet tiszta, hogy miért csekkolnak be az emberek.
  • Fontosnak érzik tőle magukat
  • Megoszthatják barátaikkal hol, merre, kivel és mit csinálnak
  • Kedvezményeket, ajándékokat, jelvényeket kapnak
  • Versenyezhetnek barátaikkal

 

Hogyan használd a Foursquare-t saját vállalkozásod népszerűsítésére

A még nem Foursquare felhasználók bekapcsolása

Első lépésként hozz létre profilt, melyen aztán információkat oszthatsz meg vásárlóiddal. Akár special-okat, vagyis akciós ajánlatokat oszthatsz meg velük, ami nem csak egyszerű kedvezmény, hanem egy ütőképes marketing eszköz is. A Foursquare térképét böngészve listázhatod azokat a helyeket, is amelyek kínálnak specialt. Ez lehet akár olyasmi, hogy az első csekkolásért cserébe felkínálsz egy szendvicset, üdítőt, pohár sört. Hidd el, szájról szájra fog járni a dolog, és fel fognak keresni az ajándék miatt. Ha a környéken csak te használod a Foursquare-t vagy csak te kínálsz specialt, akkor biztos lehetsz benne, hogy téged fognak választani.
 

Jelenlegi vásárlóid ösztönzése

Jelenlegi vásárlóidat bíztasd a Foursquare használatára. Helyezz el az üzletedben egy kalauzt arról, hogyan regisztrálhatnak, jelentkezhetnek be, és hogyan köthetik össze az alkalmazást Facebook fiókjukkal. Ösztönözheted őket valamilyen ajándékkal az első bejelentkezésnél, amiért cserébe csak annyit kérj, hogy a bejelentkezést mutassák meg valamelyik alkalmazottadnak.
 
Visszatérő vendégeidet jutalmazd valahogy, hiszen ők fogják képezni vállalkozásod kedvelőinek alapkövét. A legtöbbször bejelentkezőknek adj valamilyen kedvezményt, vagy kiemelt jutalmat a mayor, vagyis polgármester címet elérő vásárlónak, aki 60 napon belül a legtöbbet jelentkezett be nálad. Ez az ő barátait és másokat is ösztönözni fog arra, hogy elérjék a címet, és többet járjanak hozzád.
 
A socialmention.com segítségével azt is ellenőrizhetjük, hogy kik és hányszor említik üzletünket a közösségi oldalakon. Add meg üzleted nevét az oldalon, és akárhányszor valaki megemlíti valamelyik közösségi oldalon, értesítést kapsz róla. Ha az adatokat nézegetve észreveszed, hogy vannak, akik a szokásosnál többet emlegetnek téged, személyes üzenetben megkeresheted őket és megköszönheted nekik, hogy hűséges vásárlóid, esetleg kedvezményt is felkínálhatsz nekik.
 
A Foursquare használata egyáltalán nem nehéz, könnyű hozzászokni, és sokat javíthat a bevételeid alakulásán. Ami még fontosabb, ingyen van, és sok időt se kell vele foglalkoznod. Ma már egyre többen használják, és még egyszer meg kell említenünk, attól, hogy te nem használod, lehet, hogy vásárlóid már régóta csekkolgatnak nálad.
 
SMM

Ajánlatkérés

Több vásárlót szeretnél? Több vendéget szeretnél? Több ügyfelet szeretnél? Hatékonyabb marketinget szeretnél? Megalkotjuk tökéletes marketing stratégiádat, 2019.12.31-ig történő megrendelés esetén ennek díját elengedjük*.


*egy éves megrendelés esetén


Pihengetünk? mobile
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
520 162
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Metakereső

Mi az a metakereső? A metakereső, vagy meta keresőmotor egy olyan keresőmotor, amely...

Premier Google Partner

Ezt a rangot 2016-ban hozták létre. Az olyan ügynökségeket...

Visszatérítés

A visszatérítés azt jelenti, hogy egy vásárló...

Automata tartalomgyártó

Mi az az automata tartalomgyártó? Az automata tartalomgyártó egy...

Előrejelzés

Mit jelent az előrejelzés a marketingben? Az előrejelzés, vagy marketing...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.