Szállodai Facebook hirdetések: Növeld foglalásaidat és elérésedet hatékony hirdetési stratégiákkal és marketing tippekkel.

EN
Prestige Memoriae Liget Royal Hévíz Callas Cafe Callas House Duna Relax Bükkös Hotel Pastel Guest House Regia Hotel Vinifera Hotel Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 Referencia #34 Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 77 Elektronika Kft Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60 Referencia #61 Referencia #62 Referencia #63 Referencia #64 Referencia #65 Referencia #66 Referencia #67 Referencia #68 Referencia #69 Referencia #70

Facebook hirdetések hoteleknek a több foglalás eléréséért

Novák Anna

A Facebook hirdetések szállodáknak szóló verziói hatékony marketingeszközök, amelyekkel több vendéget érhetsz el és több foglalást szerezhetsz. Ezek a hirdetések a hírfolyamban vagy az asztali képernyő jobb oldalán jelennek meg, és különféle formátumokban érhetők el. Lehetővé teszik, hogy célzottan érj el vendégeket és növeld a foglalásokat. Olvass tovább, hogy megtudd, hogyan hozhatod ki a legtöbbet ezekből a hirdetésekből!

Szállodai Facebook hirdetések:

 

Miért érdemes hotel Facebook marketinget használni?


A Facebook hirdetések szállodáknak szánt verziói hatékony marketingeszközök, amelyekkel nagyobb közönséget érhetsz el és több foglalást szerezhetsz. A Facebooknak több mint 3 milliárd aktív havi felhasználója van, így rengeteg potenciális vendéget érhetsz el. Az emberek szálláskeresésre, értékelések olvasására és foglalásokra is használják a platformot.


Facebook hirdetések szállodáknak: előnyök


•    Egy átlagos felhasználó havonta 12 Facebook-hirdetésre kattint.
•    A szabadidős utazók 76%-a utazással kapcsolatos tevékenységekre használja a Facebookot.
•    A Facebook.com a harmadik leglátogatottabb webhely a világon.
•    A felhasználók havonta 20 órát töltenek az oldalon.

Facebook hirdetések szállodáknak: Márka népszerűsítése és közönség növelése


A Facebook marketing az egyik legjobb módja annak, hogy népszerűsítsd a márkádat és növeld a közönségedet. Az emberek szívesen keresnek szállásokat és olvasnak értékeléseket a platformon, így néhány kattintásnyira maradhatsz a közvetlen foglalástól.


Hogyan kezdjük el a Facebook marketinget szállodák számára?


Mielőtt hirdetéseket jelenítenél meg, be kell állítanod a szállodai profilodat. Hozz létre egy üzleti oldalt a szállodádnak, válaszd ki a megfelelő kategóriát (pl. helyi vállalkozás vagy márka), és add meg az ingatlan összes adatát és fényképét. Fontos, hogy az információ pontos legyen és összhangban álljon más üzleti profilokkal. Hivatkozz más platformokra, mint például a TripAdvisor.


Facebook hirdetések hoteleknek: Követők és elköteleződés növelése


Közzétehetsz rendszeres frissítéseket vagy fényképeket a hírfolyamban, videós „történeteket” készíthetsz, promóciókat vagy ajánlatokat tehetsz közzé, szervezhetsz helyi társadalmi eseményeket vagy versenyeket, megjelölhetsz más vállalkozásokat a tartalomban, és gyorsan válaszolhatsz az értékelésekre és üzenetekre. Érdemes előre elkészíteni egy ütemtervet vagy naptárat, hogy soha ne fogyjon ki a tartalomból.


Példák Facebook hirdetések szállodáknak


Márkaismertségnövelő hirdetések szállodáknak


Ezekkel a hirdetésekkel felkeltheted az emberek figyelmét a szállodád iránt. Használj lebilincselő videót vagy képet, és célozz meg egy széles közönséget demográfiai adatok alapján.


Közvetlen foglalási Facebook hirdetések szállodáknak


Használj szemet gyönyörködtető képeket a szállodában eltöltött vendégekről, és kínálj ajánlatokat vagy kedvezményeket. Fontos, hogy egyértelműen szerepeljen a „Foglalás most” gomb.


Promóciós és csomaghirdetések szállodáknak


Hozz létre egy körhintát, amely bemutatja az ingatlanod összes fontos elemét és csomagajánlatait. Célközönségként választhatod azokat, akik különleges alkalmakat ünnepelnek.


Újracélzási Facebook hirdetések szállodáknak


Célozd meg azokat, akik felkeresték a webhelyedet, de nem foglaltak. Emlékeztesd őket a szálloda nagyszerű tulajdonságaira egy kreatív videóval.


Promotált bejegyzések Facebook hirdetések szállásoknak


Növeld a bejegyzéseid elérését hirdetések segítségével, különösen szezonális promóciók vagy új ajánlatok kiemelésére.


Adatbázis-építő Facebook hirdetések szállodáknak


Létrehozhatsz „lead-generációs” hirdetéseket, amelyek arra ösztönzik az embereket, hogy adják meg adataikat, például e-mail-címüket. Jó ösztönzők lehetnek az ajándékozások vagy versenyek.


Forgalomnövelő Facebook hirdetések hoteleknek


Növeld a webhelyed forgalmát cselekvésre ösztönző hirdetésekkel. Célozz meg olyan demográfiai csoportokat, amelyek aktívan kapcsolódnak az utazási tartalomhoz.
A Facebook hirdetések szállodáknak kínált lehetőségei révén jelentősen növelheted a szállodád ismertségét és foglalásait. Az egyre növekvő felhasználói bázis és a célzott hirdetési lehetőségek révén hatékonyan érheted el a potenciális vendégeket. Kezdd el ma, és tapasztald meg a Facebook marketing előnyeit a szállodád számára!

Gyakori kérdések

Hogyan állíthatok be Facebook hirdetéseket a szállodám számára?

Első lépésként hozz létre egy üzleti oldalt a szállodádnak a Facebookon. Válaszd ki a megfelelő kategóriát, töltsd fel az ingatlan adatait és képeit. Ezután használd a Facebook Hirdetéskezelőt, ahol meghatározhatod a célközönséget, a hirdetés típusát és a költségkeretet. Készíts kreatív hirdetéseket, amelyek vonzóak a potenciális vendégek számára.

Milyen típusú Facebook hirdetések a leghatékonyabbak a hotelek számára?

Számos hatékony hirdetési típus létezik a szállodák számára. Márkaismertségnövelő hirdetések, közvetlen foglalási hirdetések, promóciós és csomaghirdetések, valamint újracélzási hirdetések mind eredményesek lehetnek. A legjobb eredmény elérése érdekében kombinálj több hirdetési típust, és célozd meg a megfelelő közönséget demográfiai adatok és érdeklődési körök alapján.

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Kérje ajánlatunkat!