Facebook kereső, Facebook keresőoptimalizálás. Evidens, hogy mindenki erre kérdez rá, hogy hogyan optimalizálhatom az oldalamat a Facebook keresőjére. Itt ne várj olyan összetett dolgokat, mint a Google SEO esetében! Íme, cikkünkben előzetesen pár hasznos

EN
Prestige Memoriae Liget Royal Hévíz Callas Cafe Callas House Duna Relax Bükkös Hotel Pastel Guest House Regia Hotel Vinifera Hotel Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 Referencia #34 Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 77 Elektronika Kft Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60 Referencia #61 Referencia #62 Referencia #63 Referencia #64 Referencia #65 Referencia #66 Referencia #67 Referencia #68 Referencia #69 Referencia #70

Facebook Graph Search keresőoptimalizálás

Máté Balázs online marketing tanácsadó

 

Facebook kereső, Facebook keresőoptimalizálás. Evidens, hogy mindenki erre kérdez rá, hogy hogyan optimalizálhatom az oldalamat a Facebook keresőjére. Itt ne várj olyan összetett dolgokat, mint a Google SEO esetében! Íme, cikkünkben előzetesen pár hasznos tanács!
Facebook Graph Search keresőoptimalizálás

A  Facebook sajtótájékoztatóján bemutatta legújabb keresőjét Facebook Graph Search néven. Ez egy új formája a közösségi keresésnek, hiszen az ismerősöket és a kapcsolati hálót használja arra, hogy keresési eredményeket adjon.  A  Facebook Graphs  egyező témaköröket és információkat vizsgál az ismerőseid és az ismerőseid ismerősei körében.

Hogy létezik-e direkt Facebook keresőoptimalizálás még kérdéses, de az biztos, hogy a Facebook Graph Search megjelenésével még egy miértet kapunk arra, hogy növeljük Facebook oldalunk rajongói táborát valamint a rólunk beszélők számát. Mi ezt eddig is sokszor elmondtuk: nem, vagy nem csak a rajongó tábor mérete, sokkal inkább a „beszél róla” szám az érdekes! Néhány tipp ahhoz, hogy minél előrébb kerülhess a Facebook Graph Search találati listáján :
 

Facebook vs Google keresőmotor

 
Míg a Google keresője a mi-ről szól, addig a Facebook Graph a Ki-ről. Ezt a fő különbséget szem előtt tartva próbáld meg elfelejteni mindazt, amit valaha is a Google keresőjére való optimalizálásról tudtál és alkalmaztál. A Facebook keresőjében akkor találod meg a keresett dolgot, ha azt egy ismerősöd már lájkolta, megosztotta, hozzászólt stb, tehát a keresés az attitűdök, szokások, kapcsolatok összefüggésein alapul.
 
Például, ha a nappali mediterrán stílusú berendezésére keresel ötleteket a Facebook keresőjében, akkor olyan cikket fogsz a keresés eredményéül kapni amit már egy ismerősöd kedvelt, valószínűleg egy lakberendezéssel foglalkozó Facebookos oldalon.
 

A Facebook Graph Search keresőoptimalizálás

Törekedj céged számára releváns rajongók toborzására, hiszen tartalmaidat ők fogják a legjobban díjazni, ezzel növelve az oldalad értékét és kereshetőségét.  Növeld rajongói táborodat akár az e-mail listádon szereplőket bevonva, vagy céged már meglévő, minden bizonnyal releváns vásárlóival. 
Az emberek akik kedvelték oldaladat és megosztották tartalmaidat automatikusan a marketing eszközeiddé váltak. Annak az értéke, hogy valaki megosztja a tartalmaidat most jelentősen magasabb mint eddig bármikor mert a Facebbok Graph Search algoritmusa egy logikus kapcsolatokon alapuló sorrendet épít fel a közösségi és az ismerősök által megosztott tartalmakból ahol előkelő helyet kapnak a gyakran megosztott tartalmak és Facebook oldalak. Törekedj a jövőben tehát arra, hogy a barátaid, a vásárlóid olyan gyakran osszák meg a tartalmaidat amennyiszer csak lehet.
 
A jövőben tehát nem elégedhetsz meg azzal, hogy a rajongói létszámod 6 számjegyű. Szép teljesítmény, de semmit nem érsz el vele, hiszen nem beszélnek rólad, nem vagy szem előtt, ráadásul még a keresések találatai között sem fogsz szerepelni ami nem fog új látogatókat, rajongókat, vevőket hozni neked!
 

A Facebook Graph Search SEO alapjai

Facebook oldalad menedzselésénél fókuszálj mindig arra, hogy olyan tartalmakat adj a rajongóidnak amelyek interakciókat váltanak ki belőlük. Kötelezd el őket, hiszen az algoritmus a keresések során mindig azokat a tartalmakat, oldalakat helyezi előtérbe amelyeknél nagy az elköteleződés a rajongók részéről.
Növeld az oldalad Talking About This statisztikáját minden törvényes eszközzel.
Tölts ki minden létező adatot Facebook oldalad adatai között. Kategória, username, alapadatok stb. A kereső a földrajzi keresésen alapul ,ezért feltétlenül rendelj helyet oldalad számára amennyiben ez lehetséges. 
 
Összefoglalva, a keresőoptimalizálás a Facebook keresőjére nagyon egyszerű és semmi újat nem vár el a Facebook oldalt kezelőktől:
  • Rajongótábor növelése releváns tagokkal
  • Érdekes tartalom megosztás
  • Interakciók generálása (Talking About This növelése)
  • Pontos és hiánytalan információk az oldalról (főleg földrajzi helymeghatározás)

 

Szeretnél többet tudni a Facebook üzleti célú használatáról? Jelentkezz tanfolyamainkra itt!

 

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!