Facebook vagy Google? Nem kell választanod, profitálj mindkettőből! Most megmutatjuk, hogyan keresőoptimalizáld Facebook oldaladat!

EN
Referencia #1 Referencia #2 Referencia #3 Referencia #4 Referencia #5 Referencia #6 Referencia #7 Referencia #8 Referencia #9 Referencia #10 Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 77 Elektronika Kft Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 Referencia #44 Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60

Facebook vagy Google? Nem kell választanod, profitálj mindkettőből! Most megmutatjuk, hogyan keresőoptimalizáld Facebook oldaladat!

Máté Balázs, marketing tanácsadó és Doszkoty Zsolt online marketing gyakornok

Egy Facebook oldal létrehozása az üzletednek, első lépésnek remek, viszont, hogy igazán beindítsuk a marketinggépezetet, és kihasználjuk a Facebook által adott promóciós lehetőségeket, a cégtulajdonosoknak keresőoptimalizálnia kell az oldalakat, bevált SEO taktikák és stratégiák segítségével. Magyarul, a keresőoptimalizálás segítségével lesz látható Facebook oldalad a Google keresőben, ami közösségi média ide vagy oda, még mindig nagyon fontos dolog!

Facebook vagy Google? Nem kell választanod, profitálj mindkettőből! Most megmutatjuk, hogyan keresőoptimalizáld Facebook oldaladat!
 
 
 

Az öt alapvető teendő Facebook oldalunk keresőoptimalizálásához

Az alábbi SEO technikákat magukban foglaló öt pont segíthet annak biztosításában, hogy vállalkozásod megjelenjen a Google keresőben és ott minél jobb helyet foglaljon el!
 

Facebook keresőoptimalizálási tipp No. 1 – Kiemelt fotók 

Használd a fotó kiemelés funkciót! Célszerű lenne gyakran megváltoztatnod a felső öt kiemelt fotót annak biztosítása érdekében, hogy a látogatók bármikor az oldaladra lépnek, olyan sorrendben lássák a képeid, amilyenben Te szeretnéd őket megmutatni. Ezek a képek minden egyes alakalommal frissíthetők, amikor új fénykép kerül fel az oldalra, de beállíthatod úgy is, hogy egy állandó, a stílusodhoz igazodó látvánnyal csald magadhoz látogatóidat. Persze fontos, hogy a frissítést ne fejtsd el, ne látszódjon állónak az oldalad. Ezen kiemelt fotók magyarázó szövegezésére gondosan ügyelj, legyenek benne keresőszavaid, amelyeket potenciális ügyfeleid beírnának! 
 

Facebook keresőoptimalizálási tipp No. 2 – Kulcsszavak a bemutatkozásban.

Sokan teljesen kitöltetlenül hagyják vagy nem fordítanak kellő figyelmet céges oldaluk adatlapjának kitöltésére. Itt nem egy-két mező kitöltése és pár szó beírása szükséges csupán, hanem minden mező részletes és átgondolt megfogalmazása. A keresőoptimalizálás alapú marketing szövegek megírása nem könnyű feladat, hiszen meg kell felelnünk a keresők igényeinek ugyanakkor figyelemfelkeltő és a vevők számára is csábító szövegeket kell írnunk. Ha nem vagy ebben járatos, vagy nem sikerül úgy, ahogy vártad, nem hozza az eredményeket a keresőkben, bízd inkább szakemberre. 
 

Facebook keresőoptimalizálási tipp No. 3 – Hintsük meg az oldalt is kulcsszavakkal

A kulcsszavak még mindig elektromágnesként működnek a keresőmotorok számára. Alkalomadtán érdemes a szövegkörnyezethez illő kulcsszavakat használni bejegyzéseinkben, fényképeink leírásában és az oldalon előforduló kommunikációban is, hogy ezzel növeljük oldalunk SEO értékét.
 

Facebook keresőoptimalizálási tipp No. 4 – Egyedi URL

Soha ne érd be a regisztráció után kapott URL címeddel. Lehetőséged van egyedi URL azonosítót megadni, az itt leírt módon, ezzel hozzásegítve felhasználóidat, hogy könnyebben felismerjék az általad kialakított brandet, és annak elérhetőségét.
 

Facebook keresőoptimalizálási tipp No. 5. – Linkeld Facebook oldaladat kívülről

A Google keresőoptimalizálás egyik legfontosabb eleme még mindig a linkmarketing. Igaz ez Facebook oldal esetében is. Szerezz kívülről Facebook oldaldara mutató linkeket, és használd bennük a megfelelő kulcsszavakat! Vigyázz, a linkelés veszélyes dolog! Ne használj automatikus linkgyűjtő programokat, és ne gyűjts spam jellegű linkeket! Az ilyennel többet árthatsz, mint segítesz. Gyakran célszerű a linkmarketinget is hozzá értő szakemberre bíznod! 
 
 

1,2 millió rajongót kezelünk Facebook oldalinkon keresztül. Bízd ránk Facebook oldalad kezelését, vagy komplett online marketingedet, és a te oldalad is szárnyalni fog! Kattints ide és kérj ajánlatot, és készülj fel az ügyfelek dömpingjére! 

 

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!