Állítás
Az állítás egy értékesítési email azon része, amelyben egyfajta ígéretet teszel a lehetséges ügyfél számára azzal kapcsolatban, hogy a reklámozott termék vagy szolgáltatás miként működik majd, és hogy ez miben könnyítheti meg a lehetséges ügyfél életét, és járulhat hozzá a személyes sikeréhez valamiben. Sok értékesítési email már a fejlécben ilyen ígéreteket tesz.
Egy jó állítás reményt kelt az ügyféljelöltben az iránt, hogy a vásárlással saját előnyét szolgálja – lényegében pedig ez az értékesítési emailek elsődleges célja. Amennyiben hiteles vásárlói visszajelzésekkel és pénzvisszatérítési lehetőséggel is alátámasztod állításodat, akkor lényegesen több értékesítésre számíthatsz.
A varázsszó az őszinteség – ne ígérj olyat állításodban, amelyet aztán terméked vagy szolgáltatásod nem képes megadni az ügyfélnek. Ez sokkal többet árthat hírnevednek, mint bármi más, hiszen az ügyfelek jogosan azt gondolhatják, hogy át lettek verve, aminek hamar híre megy majd.
Gyakori kérdések
Mi az az állítás a marketingben?
Az állítás egy termékről (vagy szolgáltatásról, stb.) tett ígéret a lehetséges és meglévő ügyfeleknek.