Oldalam előrébb kerül-e a keresőben ha kisebb a betöltési sebessége? Fontos-e az oldalak betöltési sebessége?

EN
Referencia #1 Referencia #2 Referencia #3 Referencia #4 Referencia #5 Referencia #6 Referencia #7 Referencia #8 Referencia #9 Referencia #10 Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 77 Elektronika Kft Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 Referencia #44 Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60

Fontos az oldalak betöltési sebessége?

Az oldal betöltési ideje: Sok szakember sokkal jobban az úgynevezett off-page optimalizálásra támaszkodik, mint az oldalon belüli (on-page) optimalizálásra. A külföldi cikkekben az olvasható, hogy 2011-ben egyenlő esélyt kell adni mindkét módszernek, sőt nagyobb figyelmet szentelni az oldalon belüli optimalizálásnak. Ennek a munkának, az oldal betöltési ideje lesz a mércéje, a Google ugyanis úgy határozott, hogy bünteti azokat a webhelyeket, amelyek betöltési ideje hosszú. Ezen kívül a nem megfelelő honlap kódolás, a rossz metatagek ugyancsak kedvezőtlen hatással lesznek a website-ok rangsorolására, nem kapnak jó helyet a keresőmotorokban.

Betöltési sebesség fontossága

Miért van szükség gyors betöltési sebességre?


2000-ben még 8 másodpercet vártak az emberek átlagban, míg betöltődött az oldal, 2009-ben már 3 másodperc után elkattintanak.  A látogatók 20 % - a megnézi a hirdetéseket amíg töltődik az oldal, de ahogyan telik az idő, a 8. másodperc végére már csak 1%-uk foglalkozik vele.  A felhasználók 49 % -a hagyja el, vagy kattint egy versenytárs oldalára miután meglátjaa végleges oldalt A lassú betöltés alacsonyabb konverziós ráthoz vezet ami azt jelenti hogy a látogatók kevesebb akciót hajtanak végre az oldalon.
A gyorsaság mégfontosabb faktorrá fog válni a cégeknél hiszen egyre többen érik el a weboldalakat mobiljukról. A felhasználók :
16 %- a vásárol mobiljával az internetről.
27 % - uk úgy véli a vásárlás túl lassú.
30 % akar a jövőben vásárolni a netről.
50 % - a azt várja hogy a mobil letöltés gyorsabb lesz mint az asztali számítógép.
 

Amikor az idő pénz

Gomez felmérésében melyet 1004 megkérdezett segítségével végeztek a mobil és website ok felhasználásáról szólt. Ebből a tanulmányból néhány fontosabb adat :


•    a felhasználók 32 %-a elhagyja a lassú oldalakat
•    67 % -a az összes internet használónka használja mobilját is internetezésre
•    a felhasználók 17%-a nem vár 5 másodpercnél többet míg betölt az oldal
•    a felhasználók 81 %-a képtelen megtalálni a weboldalon amit keres
•    37%- uk valószínűleg nem fog visszatérni egy ilyen lassú oldalra

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!