Online marketing cikkek, hírek: keresőoptimalizálás, online marketing stratégia, közösségi média marketing az online marketing tanácsadó tollából.

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
logo_1 logo_2 logo_3 logo_4 logo_5 logo_6 logo_7 logo_8 logo_9 logo_10 logo_11 logo_12 logo_13 logo_14 logo_15 logo_16 logo_17 logo_18 logo_19 logo_20 logo_21 logo_22 logo_23 logo_24 logo_25 logo_26 logo_27 logo_28 logo_29 logo_30 logo_31 logo_32 logo_33 logo_34 logo_35 logo_36 logo_37 logo_38 logo_39 logo_40 logo_41 logo_42 logo_43 logo_44 logo_45 logo_46 logo_47 logo_48 logo_49 logo_50 logo_51
logo_1 logo_2 logo_3 logo_4 logo_5 logo_6 logo_7 logo_8 logo_9 logo_10 logo_11 logo_12 logo_13 logo_14 logo_15 logo_16 logo_17 logo_18 logo_19 logo_20 logo_21 logo_22 logo_23 logo_24 logo_25 logo_26 logo_27 logo_28 logo_29 logo_30 logo_31 logo_32 logo_33 logo_34 logo_35 logo_36 logo_37 logo_38 logo_39 logo_40 logo_41 logo_42 logo_43 logo_44 logo_45 logo_46 logo_47 logo_48 logo_49 logo_50 logo_51
Főoldal > Fa struktrúrájú kategorizálás > Online Marketing

Online Marketing

Online marketing cikkek, hírek: keresőoptimalizálás, online marketing stratégia, közösségi média marketing az online marketing tanácsadó tollából.

A 13 legfontosabb egészségügyi marketingtrend 2019-ben

2019/04/08 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

A 13 legfontosabb egészségügyi marketingtrend 2019-ben

Összefoglaltuk, mely marketing trendekre kell figyelnie egy egészségügyi marketingesnek 2019-ben. 13, nem csak online marketing tanács, ami azonnal sikerhez vezet. 
Programozó, web fejlesztő állásajánlat! Több mint 10 éves múltú, stabil hátterű hazai cég gödöllői munkahelyre keres online alkalmazások fejlesztéséhez programozó kollégát.

2019/04/06 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Programozót, webfejlesztőt keresünk!

Programozó, web fejlesztő állásajánlat!   Több mint 10 éves múltú, stabil hátterű hazai cég gödöllői munkahelyre keres frontend fejlesztőt....
Divatmarketing

2019/04/05 -

A legújabb online trendek a divatmarketingben

2018-ban újabb rekordokat döntött a hazai e-kereskedelem és előrejelzések szerint további növekedés várható az online szektorban, így a ruházati termékek interneten...
Hogyan lett a Mátébalázs.hu a leglátogatottabb online marketing blog? Mutatjuk!

2019/04/03 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Hogyan lett a Mátébalázs.hu a leglátogatottabb online marketing blog? Mutatjuk!

Minden titkunkat eláruljuk, elmondjuk, mi kell ahhoz, hogy bármely KKV elérje ezt a sikert, ezt a növekedést saját weboldalával. Példák, elemzés, gyakorlati...
Marketingautomatizációs trendek 2019

2019/04/01 - Czifra Zsófia, online marketing tanácsadó

2019 legfontosabb marketingautomatizálás-trendjei kisvállalkozásoknak

Az elmúlt évek trendjeit elnézve kétségtelen, hogy 2019-ben azok a marketingcsapatok teljesíthetnek majd a legjobban, amelyek technológiai úton közelítik meg a marketing...
Linkedin marketing

2019/03/28 - Máté Beatrix

Így profitálhatsz a világ legnagyobb üzleti közösségi platformjából, a LinkedInből

A LinkedIn már évek óta a vezető B2B platform az interneten, azonban sokáig pusztán egy kommunikációs hálózatként tekintettek rá, és a marketing gyakran háttérbe...
Szemantikus keresés és Google Ads összefüggések

2019/03/27 - Czifra Zsófia, online marketing tanácsadó

Mi az a szemantikus keresés és miért kell ismerned a hatékony Google Ads hirdetésekhez?

A „szemantikus keresés” kifejezéssel találkozhattál már a különböző egyezési típusok boncolgatása, vagy a Google Ads-el foglalkozó cikkek olvasgatása közben,...
Mi is az az online marketing, és hogyan működik? Példák, definíció.

2019/03/22 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Mi is az az online marketing, és hogyan működik?

Vizsgáljuk meg, kinek van szüksége online marketingre, mit is jelent ez a fogalom, miből áll, és hogyan lehet hasznára egy vállalkozásnak? Részletes útmutató!
Online marketing
Pihengetünk? mobile
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
729 851
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Probléma

Mit is jelent a probléma kifejezés? A lehetséges ügyfelek...

Duplikált tartalom

Mi az a duplikált tartalom? A duplikált tartalmak olyan tartalmak, amelyek...

Értékesítési levél és értékesítési oldal

Az értékesítési levél általában az online...

Ego kulcsszó

Olyan kulcsszó, amire egy magánszemély vagy szervezet bármi áron...

Google algoritmus frissítések

A Google már két évtizede működik, ez idő alatt pedig...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.