Online marketing cikkek, hírek: keresőoptimalizálás, online marketing stratégia, közösségi média marketing az online marketing tanácsadó tollából.

EN
Prestige Memoriae Liget Royal Hévíz Callas Cafe Callas House Duna Relax Bükkös Hotel Pastel Guest House Regia Hotel Vinifera Hotel Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 Referencia #34 Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 77 Elektronika Kft Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60 Referencia #61 Referencia #62 Referencia #63 Referencia #64 Referencia #65 Referencia #66 Referencia #67 Referencia #68 Referencia #69 Referencia #70

Online Marketing

Online marketing cikkek, hírek: keresőoptimalizálás, online marketing stratégia, közösségi média marketing az online marketing tanácsadó tollából.

8 online marketing tipp kisvállalkozások részére – 1 / 3

2014/05/28 - Máté Balázs és Szóró Ákos, online marketing tanácsadó

8 online marketing tipp kisvállalkozások részére – 1 / 3

15 év és több, mint 200 cég marketing tanácsadói tapasztalatom alapján ebben a cikksorozatban szedtem össze 8 fontos tippet arról, mi kell vállalkozásod sikeres...
A siker kulcsa 2014-ben: az online reputáció (hírnév)

2014/05/16 - Máté Balázs és Szóró Ákos, online marketing tanácsadó

A siker kulcsa 2014-ben: az online reputáció (hírnév) növelése

Sokszor látsz bloggereket, Facebook oldalak vezetőit, akik hirtelen sikeresek és keresettek, gyakran jól keresővé válnak? A recept egyszerű, mely nem csak magánszemélyeknek, cégeknek is jól...
Tudod melyik online marketing eszköz a legjobb cégednek?

2014/05/04 - Máté Balázs, marketing tanácsadó

Tudod melyik online marketing eszköz a legjobb cégednek?

Google AdWords? Esetleg a Facebook? A keresőoptimalizálás a fontos? Esetleg a Youtube videó kampányok? Vagy csak vegyél bannereket? Esetleg PR cikkeket? Egyéb közösségi média marketing...
5 alapvető tipp tartalommarketinghez

2014/05/03 - Máté Balázs és Szóró Ákos, online marketing tanácsadó

5 alapvető tipp tartalommarketinghez

Nagyot változott a Facebook az elmúlt hónapban, még inkább azt az utat követi, amit a Google már régen: a minőségi tartalom lett a kulcs. Eddig is mondtuk, most pedig már kiáltjuk: a...
Így befolyásolják a nőket erotikus tartalmú reklámokkal

2014/04/30 -

Így befolyásolják a nőket erotikus tartalmú reklámokkal

Egyáltalán nem titok, hogy legegyszerűbben az erotikával lehet eladni bármit, de azt sokan tévesen gondolják, hogy az ilyen típusú reklámok a férfiaknál jobban beválnak. A...
A 6 legfontosabb tipp Pinterest marketinghez

2014/04/24 - Máté Balázs és Szóró Ákos, online marketing tanácsadó

A 6 legfontosabb tipp Pinterest marketinghez

Nem megy úgy a Facebook marketing, mint szeretnéd? Próbáld ki a Pinterestet marketing céljaid eléréséhez! Mi kell ehhez? Segítünk!
Megéri marketing tanácsadót alkalmaznod? Miben és hogyan segíthet neked a marketing tanácsadás?

2014/04/22 - Máté Balázs, marketing tanácsadó

Megéri marketing tanácsadót alkalmaznod? Miben és hogyan segíthet neked?

A marketing olyan, mint a foci: mindenki ért hozzá. Ügyfeleink is gyakran így gondolták, mikor megkerestek bennünket: Csak egy kis segítség kellene, mert nem értek az AdWords-höz,...
10 tipp a kisvállalkozások sikeres online marketingéhez

2014/04/21 - Máté Balázs és Szóró Ákos, online marketing tanácsadó

10 tipp a kisvállalkozások sikeres online marketingéhez

Ha kis- vagy középvállalkozásban dolgozol és magad intézed a céged marketingjét és keresőoptimalizálását, biztos lehetsz benne, hogy nem vagy egyedül. A KKV-k...
Online marketing

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Kérje ajánlatunkat!