Online marketing cikkek, hírek: keresőoptimalizálás, online marketing stratégia, közösségi média marketing az online marketing tanácsadó tollából.

EN
Prestige Memoriae Liget Royal Hévíz Callas Cafe Callas House Duna Relax Bükkös Hotel Pastel Guest House Regia Hotel Vinifera Hotel Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 Referencia #34 Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 77 Elektronika Kft Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60 Referencia #61 Referencia #62 Referencia #63 Referencia #64 Referencia #65 Referencia #66 Referencia #67 Referencia #68 Referencia #69 Referencia #70

Online Marketing

Online marketing cikkek, hírek: keresőoptimalizálás, online marketing stratégia, közösségi média marketing az online marketing tanácsadó tollából.

Lesz dislike gomb a Facebook-on?

2015/10/09 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

Kiderült, hogy mi lesz a Dislike gomb sorsa a Facebook-on! Nézd meg Te is!

Évek óta többször felreppen a hír a Dislike gombbal kapcsolatban a Facebook-on. Sokan szeretnék, többen ellenzik a "nem tetszik" funkciót, de pontos adatot eddig nem tudtunk arról, hogy...
A Google játéka és a bujtatott reklámok: az Ingress és az AXA együttműködésében tökéletesedik ki!

2015/07/21 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

Zseniális bujtatott reklám a Google játékában – amelyen keresztül emberek milliói találkoznak a márkával!

2015-re a hirdetések, reklámok rendszere gyökerestül változott meg a felhasználói szokások alapján. Direkt hirdetésekkel teli világunkban már tudatosan, és tudat alatt is...
Konverziómérés a hatékonyság elemzésére

2015/05/12 - Csonka Nikoletta

A marketing lényege az eladás. Te méred, mi mennyi vásárlót hoz?

Szerinted melyik a legjobb marketing eszköz? A közösségi média marketing? A keresőoptimalizálás? A tartalommarketing? A bannerek vagy a PR cikkek? Ha nem tudod neked melyik mennyit hoz, valami még...
Egy sokkoló, hatékony reklám a hong kongi moziban

2015/05/05 - Csonka Nikoletta

Sokkoló reklám, amelyet mindenki megjegyez egy életre – hiszen ő is szerepet kap benne!

Milyen a jó reklám? Könyveket lehet írni a kérdés megválaszolására, és bár vannak elképzeléseink, vannak alapszabályok és követelmények, a...
A tartalommarketing sikerének titka

2015/04/20 - Máté Balázs és Csonka Nikoletta marketing tanácsadó

17 dolog a tartalommarketingben, amelyet még ma el kell kezdened figyelni!

A tartalommarketing az egyik leghatékonyabb módszer arra, hogy embereket vonzz a weblapodra, de mint minden ez is csak akkor lehet sikeres, ha stratégiába foglalva, folyamatosan ellenőrizve végzed. De mégis mi minden...
Vicces és kreatív hirdetések

2015/04/17 - Csonka Nikoletta

Kreatív, vicces reklámok képekben

Az egyik legsikeresebb módja a hirdetésnek, ha a reklámfelületen képes vagy vicces dolgot jelenítünk meg, vagy olyan fokú kreativitást viszünk a hirdetésbe, amelyet biztosan megjegyeznek az...
Hírlevél feliratkozók gyűjtése

2015/04/15 - Csonka Nikoletta

Hogyan szerezhetsz feliratkozókat, akikből fizető ügyfelek lesznek?

A pénz és a potenciális ügyfél ott van a listádban! Biztos Te is rengetegszer hallottad már ezt a mondatot bármilyen formában, és igaz is. Az e-mail marketing továbbra is nagyon...
Fizetős youtube

2015/04/09 -

Hivatalos: Fizetős lesz a YouTube!

Rengeteg cikket és találgatást olvastunk az utóbbi időben, hogy mit kezd magával az állítólag veszteségesen működő videó megosztó óriás. Úgy tűnik, hogy...
Online marketing

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Kérje ajánlatunkat!