notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Online marketing cikkek, hírek: keresőoptimalizálás, online marketing stratégia, közösségi média marketing az online marketing tanácsadó tollából.

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
logo_1 logo_2 logo_3 logo_4 logo_5 logo_6 logo_7 logo_8 logo_9 logo_10 logo_11 logo_12 logo_13 logo_14 logo_15 logo_16 logo_17 logo_18 logo_19 logo_20 logo_21 logo_22 logo_23 logo_24 logo_25 logo_26 logo_27 logo_28 logo_29 logo_30 logo_31 logo_32 logo_33 logo_34 logo_35 logo_36 logo_37 logo_38 logo_39 logo_40 logo_41 logo_42 logo_43 logo_44 logo_45 logo_46 logo_47 logo_48 logo_49 logo_50 logo_51
logo_1 logo_2 logo_3 logo_4 logo_5 logo_6 logo_7 logo_8 logo_9 logo_10 logo_11 logo_12 logo_13 logo_14 logo_15 logo_16 logo_17 logo_18 logo_19 logo_20 logo_21 logo_22 logo_23 logo_24 logo_25 logo_26 logo_27 logo_28 logo_29 logo_30 logo_31 logo_32 logo_33 logo_34 logo_35 logo_36 logo_37 logo_38 logo_39 logo_40 logo_41 logo_42 logo_43 logo_44 logo_45 logo_46 logo_47 logo_48 logo_49 logo_50 logo_51
Főoldal > Fa struktrúrájú kategorizálás > Online Marketing

Online Marketing

Online marketing cikkek, hírek: keresőoptimalizálás, online marketing stratégia, közösségi média marketing az online marketing tanácsadó tollából.

Minden a bemutatkozásnál dől el – hogyan készíts ütős, marketing központú  „Rólunk” oldalt weboldaladra?

2014/08/06 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Minden a bemutatkozásnál dől el – hogyan készíts ütős „Rólunk” oldalt weboldaladra?

Képzeld el, hogy találkozol valakivel, és be kell mutatkoznod. Azzal kezdenéd-e, hogy Jó napot, Gábor vagyok, cégemet 1999-ben alapítottam, tulajdonosai magyar magánszemélyek. Budapesten a Jókai utca 3. 3 emelet 41 szám alatt van irodánk. Ugye...
SEO kontra SEM esetleg SMM? Mit is jelentenek ezek a fogalmak, és hogyan használjuk őket a gyakorlatban?

2014/07/23 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

SEO kontra SEM esetleg SMM? Mit is jelentenek ezek a fogalmak, és hogyan használjuk őket a gyakorlatban?

Keresőoptimalizálás (SEO), keresőmarketing (SEM) és közösségi média marketing (SMM). Mit jelentenek ezek a kifejezések, mi a különbség közöttük és mire jók?...
Amikor a marketing az érzelmeiddel játszik: egy megható Schwarzkopf reklám hölgyeknek 

2014/07/11 -

Amikor a marketing az érzelmeiddel játszik: egy megható Schwarzkopf reklám hölgyeknek:)

Ezen a reklámon szerintem minden hölgy könnyekig hatódik, amikor megnézi,, az uraknak pedig jó ötletet ad arra, hogyan kell elbűvölni egy nőt. Marketingből jeles! :)
Tartalommarketing – 10 ok, amiért azonnal be kell vezetned ezt az eszközt marketing stratégiádba!

2014/07/01 - Máté Balázs, marketing tanácsadó

Tartalommarketing – 10 ok, amiért azonnal be kell vezetned ezt az eszközt marketing stratégiádba!

Egy statisztika szerint a fejlett országok cégeinek háromnegyede készül büdzséjének nagyobb részét tartalommarketingre fordítani ebben az évben. Mi az oka, hogy hirtelen ennyi cég látta meg a lehetőséget a tartalommarketingben? Nézzük át együtt! 
Hallottad már hogy az online marketingben jártas szakértők egy furcsa mérőszámra, az Alexa Rankra hivatkoznak, de nem tudtad, mi az? Most megmutatjuk és elmondjuk, szerintünk érdemes-e foglalkozni vele!

2014/06/14 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Mi is az és mire jó az Alexa Ranking?

Hallottad már hogy az online marketingben jártas szakértők egy furcsa mérőszámra, az Alexa Rankra hivatkoznak, de nem tudtad, mi az? Most megmutatjuk és elmondjuk, szerintünk érdemes-e foglalkozni vele!
Hallottad már, hogy az internet marketing egy nagyon olcsó és jó eszközt vevőszerzésre, de neked még ez semmit nem mond? Próbáltad már, de igazi eredményt még nem hozott? Segítünk elindulni!

2014/06/03 - Máté Balázs, marketing tanácsadó

Üzletszerzés az Interneten – hogyan is kezdjem el?

Hallottad már, hogy az internet marketing egy nagyon olcsó és jó eszköz vevőszerzésre, de neked még ez semmit nem mond? Próbáltad már, de igazi eredményt még nem hozott?...
Linképítés, linkmarketing 2014 -  valóban ilyen nehéz a helyzet?

2014/06/03 - Máté Balázs és Szóró Ákos, online marketing tanácsadó

Linképítés, linkmarketing 2014 - valóban ilyen nehéz a helyzet?

Tudjuk, a keresőoptimalizálásban a jó honlapmotor és az OnSite SEO után a legfontosabb  OffSite SEO és a linkmarketing vagy linkgyűjtés. Azonban ez egyre nehezebben megy. Miért?...
A kis és középvállalkozások online marketing kommunikációját segítő sorozatunk befejező részében a hírlevél, a PPC (AdWords) hirdetések és a cikkek írása kerül sorra.

2014/06/01 - Máté Balázs és Szóró Ákos, online marketing tanácsadó

8 online marketing tipp kisvállalkozások részére – 3 / 3

Szükséges még ma, a közösségi média marketing idejében is a hírlevél, az e-mail marketing? Mi a jelentősége a PPC kampányoknak? Tudod, mi az a webinar? Tudod, miért fontos,...
Online marketing
Pihengetünk? mobile
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
1 008 097
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Állítás

Az állítás egy értékesítési email azon...

Digitális Marketing Tölcsér

A Digitális Marketing Tölcsér jelentése Azt a folyamatot jelenti, amely...

Kereskedelmi hirdetés

Ezek a hirdetések a Google és a Bing találatai oldalain is megjelennek a...

Kattintásonkénti kereset

Az EPC, azaz a kattintásonkénti kereset (vagy kereset per kattintás) egy PPC...

Közösségi keresekedelem

Áruk közvetlenül online közösségi médián...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.