Online marketing cikkek, hírek: keresőoptimalizálás, online marketing stratégia, közösségi média marketing az online marketing tanácsadó tollából.

EN
Prestige Memoriae Liget Royal Hévíz Callas Cafe Callas House Duna Relax Bükkös Hotel Pastel Guest House Regia Hotel Vinifera Hotel Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 Referencia #34 Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 77 Elektronika Kft Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60 Referencia #61 Referencia #62 Referencia #63 Referencia #64 Referencia #65 Referencia #66 Referencia #67 Referencia #68 Referencia #69 Referencia #70

Online Marketing

Online marketing cikkek, hírek: keresőoptimalizálás, online marketing stratégia, közösségi média marketing az online marketing tanácsadó tollából.

Fogászati online marketing és SEO tippek 2020-ra

2019/10/15 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Fogászati online marketing tippek 2020-ra

Egy nemrégiben nyilvánosságra hozott kutatás szerint az emberek 85%-a a Google-on kezd el keresgélni, ha valamilyen helyi céget vagy üzletet szeretne találni. Ez a cég vagy üzlet lehet egy...
Google Cégem: Így optimalizálj a Google Térképre

2019/10/02 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Google Cégem: Így optimalizálj a Google Térképre

Egyre több marketinges jön rá, különösen a turizmus és vendéglátás területén, de végül is minden fizikai megjelenéssel bíró vállalkozás...
Online marketing trendek és stratégiák – előrejelzés 2020 -ra

2019/09/15 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Online marketing trendek és stratégiák – előrejelzés 2020-ra

A közösségi média gyökerestől megváltoztatta az online marketing menetét. Attól a pillanattól kezdve, hogy a közösségi hálózatok is csatlakoztak az online marketingesek...
Hogyan legyél jó marketing manager? 8 tipp egy profi marketingestől

2019/09/11 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Hogyan legyél jó marketing manager? 8 tipp egy profi marketingestől

1998-óta foglalkozom marketinggel, több, mint 500 projektben vettem már részt. Egyetemen tanítok, könyvet írok, egy 14 fős ügynökséget vezetek. Tapasztalataim alapján, gyakorlati tippekkel...
15 tipp a hatékony B2B marketing kommunikációhoz

2019/09/10 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

15 tipp a hatékony B2B marketing kommunikációhoz

Ha B2B marketing kommunikációban dolgozol, akkor van 15 olyan gyakorlatias tippünk, melyek segítségével exponenciálisan megnövelheted leadjeidet.   
Két dologban tudunk segíteni egy ügyvédi irodának: 1. jól fizető ügyfelet 2. Jól dolgozó munkatársakat találni. Mindent leírtunk ebben a cikkben arról, hogyan

2019/09/09 -

Komplett marketing útmutató ügyvédi irodáknak 2020-ra

Két dologban tudunk segíteni egy ügyvédi irodának: 1. jól fizető ügyfelet 2. jól dolgozó munkatársakat találni. Mindent leírtunk ebben a cikkben arról, mit kell tennie egy...
5+1 tipp B2B cégeknek a sikeres online marketinghez

2019/08/21 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

5+1 tipp B2B cégeknek a sikeres online marketinghez

Az online marketing eszköztára rendkívül alkalmas a B2B marketing kommunikációra. Ezek közül emelünk ki most hatot, melyet mindenképp alkalmaznod érdemes!
Részletes útmutató arról, mi is az az online marketing, milyen eszközei vannak, kinek ajánlott, mire jó és mennyibe kerül. Definíciók és gyakorlati példák.

2019/08/13 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Mi az az online marketing?

Részletes útmutató arról, mi is az az online marketing, milyen eszközei vannak, kinek ajánlott, mire jó és mennyibe kerül. Definíciók és gyakorlati példák.
Online marketing

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Kérje ajánlatunkat!