Online marketing cikkek, hírek: keresőoptimalizálás, online marketing stratégia, közösségi média marketing az online marketing tanácsadó tollából.

EN
Prestige Memoriae Liget Royal Hévíz Callas Cafe Callas House Duna Relax Bükkös Hotel Pastel Guest House Regia Hotel Vinifera Hotel Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 Referencia #34 Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 77 Elektronika Kft Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60 Referencia #61 Referencia #62 Referencia #63 Referencia #64 Referencia #65 Referencia #66 Referencia #67 Referencia #68 Referencia #69 Referencia #70

Online Marketing

Online marketing cikkek, hírek: keresőoptimalizálás, online marketing stratégia, közösségi média marketing az online marketing tanácsadó tollából.

2021 márciusára csúsztatta a mobil-első indexelés határidejét a Google

2020/08/05 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

2021 márciusára csúsztatta a mobil-első indexelés határidejét a Google

A Google nemrégiben bejelentette, hogy a webmesterek, webfejlesztők és SEO szakemberek több időt kapnak majd. hogy felkészülhessenek a mobil-első indexelésre való végleges átállásra....
Márkaépítés tippek

2020/07/28 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

10 tipp a hatékony márkaépítéshez

Egy erős személyes márka elengedhetetlen egy cégvezető számára, és ha a közösségeddel való online kapcsolatteremtésről van szó, akkor neked kell a dolgok...
Marketing plasztikai sebészeknek: 7 szuper hatékony taktika

2020/06/25 - Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

Plasztikai marketing tippek: 7 taktika, amikkel még több ügyfelet szerezhetsz magadnak

Az elmúlt néhány évtized során rengeteget változott a világ. Manapság mindenki zsebében ott lapul, és a plasztikai sebészek, akik szeretnének új ügyfeleket...
Facebook hirdetések magánpraxisoknak – Tippek a hatékonyabb reklámokhoz

2020/06/12 - Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

Facebook hirdetések magánpraxisoknak – Tippek a hatékonyabb reklámokhoz

A Facebook az internet egyik leghatékonyabb marketingeszköze, tele korszerű hirdetési lehetőségekkel egészségügyi magánpraxisok számára. A probléma csak az, hogy sokan nem megfelelően...
Facebook hirdetések magánpraxisoknak – Tippek a hatékonyabb reklámokhoz

2020/06/11 - Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

Facebook hirdetések magánpraxisoknak – Tippek a hatékonyabb reklámokhoz

A Facebook az internet egyik leghatékonyabb marketingeszköze, tele korszerű hirdetési lehetőségekkel egészségügyi magánpraxisok számára. A probléma csak az, hogy sokan nem megfelelően...
6 PR taktika

2020/05/26 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

6 PR taktika, amik elősegítik céged értékesítéseit és a növekedését

A marketingben nem csak az azonnali vásárlószerzés, de a hosszú távú elköteleződés, a hírnév kialakítása is fontos feladatot a siker érdekében...
Google Ads útmutató

2020/05/20 - Czifra Zsófia, Vendéglátás és turizmus online marketing divízió vezető

A NAGY 2020-as Google Ads útmutató (2. rész)

A NAGY 2020-as Google Ads útmutatóban kezdőként és középhaladóként megtanulhatod a Google Ads legfontosabb funkcióit, hogy hatékony kampányokat építhess fel. Mielőtt...
Google Ads útmutató kezdőknek

2020/05/14 - Czifra Zsófia, Vendéglátás és turizmus online marketing divízió vezető

A NAGY 2020-as Google Ads útmutató (1. rész)

Ha kezdőként szeretnél belevágni a Google Ads hirdetési kampányok készítésébe, hogy még több online konverziót szerezz céged számára, vagy...
Online marketing

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Kérje ajánlatunkat!